پیام سپاهان
سرمربی بسکتبال بانوان نامی نو:
برای قهرمانی می‌جنگیم
پنجشنبه 10 آبان 1397 - 20:15:41
پیام سپاهان - سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی نو از تلاش خود وتیمش برای رسیدن به قهرمانی و کسب سهمیه برای مسابقات برون مرزی می‌گوید.
سپیده جعفری پس از دومین پیروزی تیمش در لیگ برتر در دیداری خانگی مقابل خانه بسکتبال بندرعباس اظهار کرد: امروز بازی خوبی انجام دادیم، تمرینات خوب و منظمی را طی این مدت سپری کردیم. همیشه بازی‌های اول به نوعی سخت تر است قبل از بازی می‌دانستیم که بازی راحتی مقابل این تیم نداریم چرا که از تیمی سرعتی هستند در کوارتر سوم کمی شرایط را برای ما سخت کردند و با چالش روبرو شدیم اما خوشحالم که در نهایت توانستیم پیروز این میدان باشیم.
وی افزود: لیگ امسال نسبت به سالهای قبل کمی تغییر کرده است و بازیکنان در تمامی تیم‌ها پخش شده‌اند. رقابت تیم‌ها با یکدیگر بسیار تنگاتنگ شده و حدس زدن این که کدام تیم در نهایت در جایگاه قهرمانی قرار می‌گیرد بسیار سخت است. امسال تیم‌ها با آمادگی در لیگ شرکت کردند و مانیز با توجه به برنامه مسابقات سعی می‌کنیم بازی به بازی جلو برویم و با آنالیزی که حریفان خود می‌کنیم بتوانیم نتیجه مطلوب را کسب کنیم.
وی با اشاره به اینکه اسکلت اصلی تیم از بازیکنان بومی هستند، گفت: اعتقاد و تفکر مدیران باشگاه حمایت از ورزشکاران بومی اصفهان است وبر همین اساس تمامی بازیکنان ما بومی هستند و ترکیبی از بازیکنان با تجربه و جوان است و تنها دو بازیکن غیر بومی داریم البته قرار است بازیکنان دیگری به تیم اضافه شوند که این مساله موجب تقویت تیم در آینده خواهد شد.
جعفری خاطر نشان کرد: نامی نو یک برند در زمینه کاری خود است و تلاش ما نیز بر این است که در زمینه ورزش نیز با استفاده از ظرفیت و پتانسیل نیروهای بومی برندی تازه در ورزش ایجاد کنیم. هدف اول ما ارائه بازی‌های خوب و موفق در لیگ برتر است تا به قهرمانی برسیم وبرای این هدف می‌جنگیم.
کدخبرنگار:13042
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/73569/برای-قهرمانی-می‌جنگیم
بستن   چاپ