پیام سپاهان
رانندگان مواظب ورزشکاران دوچرخه سوار باشند
جمعه 11 آبان 1397 - 16:40:28
پیام سپاهان - اصفهان- قهرمان دوچرخه سواری استقامت جاده گفت: جاده های بیرون شهر تنها مکان تمرین دوچرخه سواران و ملی پوشان است و از رانندگان می خواهیم هوای این ورزشکاران را داشته باشند.
محمد گنج خانلو روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود : از مردم می خواهیم با دوچرخه سوارانی که در جاده ها مشغول تمرینند رفتار بهتری داشته باشند، زیرا این رکابزنان همان اعضای تیم ملی هستند که برای کسب افتخار برای ایران تلاش می کنند.
وی تاکید کرد که تعداد مراحل لیگ باشگاه های کشور باید از سه مرحله به مراحل بیشتری افزایش یابد تا سطح کیفی و آمادگی رکابزنان و در ادامه موفقیت های تیم ملی محقق شود.
وی خاطرنشان کرد : برگزاری مسابقاتی نظیر جایزه بزرگ بسیار مفید است و پس از این رقابتها عیار دوچرخه سواران و میزان آمادگی آنان بهتر سنجیده می شود.
گنج خانلو مسیر مسابقه استقامت جاده کشور را مثبت ارزیابی و اضافه کرد : برگزاری این مسابقه در شهر اصفهان و در حاشیه پارک ها و پل خواجو تماشاچیان زیادی را جذب و بر گرمای این رقابتها افزود.
وی اضافه کرد: از مسوولان فدراسیون می خواهیم نظیر این رقابت ها را در درون شهرها برگزار کند تا مردم بتوانند بیش از گذشته با این رشته ورزشی جذاب و مفید آشنا شوند تا سرانه استفاده از دوچرخه افزایش یابد.
این قهرمان، رشته دوچرخه سواری را برای قدرت بدنی و بهبود تنفس مفید دانست و به شهروندان توصیه کرد از این وسیله برای تردد استفاده کنند، زیرا ضمن کاهش ترافیک ضامن سلامتی آنان نیز هست.
دوچرخه سوار تیم سپاهان با تاکید بر اینکه استفاده از دوچرخه راهکاری مناسب برای حفظ محیط زیست و کاهش آلاینده ها به شمار می رود، اظهارامیدواری کرد که مشکل خشکی زاینده رود به زودی حل و جریان آب در این رودخانه برقرار شود.
به گزارش ایرنا، لیگ دوچرخه سواری باشگاه های کشور در ماده استقامت جاده که در حاشیه پارک ها و پل خواجو اصفهان به مسافت 70 کیلومتر و با حضور 60 رکابزن برگزار شد، محمد گنج خانلو از تیم سپاهان قهرمان شد، بهنام آرین از تیم پیشگامان کویر یزد رتبه دوم را به دست آورد و محسن رحمانی دیگر رکابزن سپاهانی بر سکوی سوم ایستاد.
6020/6026/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/73588/رانندگان-مواظب-ورزشکاران-دوچرخه-سوار-باشند
بستن   چاپ