پیام سپاهان
سرمربی تیم فرش آسایش آران و بیدگل
اگر کمی خوش شانس بودیم پیروزی دور از دسترس نبود
شنبه 12 آبان 1397 - 15:15:35
پیام سپاهان - سرمربی تیم فرش آسایش آران و بیدگل پس از تساوی تیمش در برابر تیم دل سوختگان قم گفت: به لطف و همت بازیکنان توانستیم هر دوبار عقب ماندگی را جبران کنیم و با امتیاز به خانه برگردیم.
علی زندی پور سرمربی تیم فرش آسایش آران و بیدگل پس از تساوی تیم خود در برابر تیم دلسوختگان قم پیرامون این بازی اظهار کرد: بازی اول در خانه حریفی که از لیگ سه به لیگ دو صعود کرده بود، بازی آسانی نبود و از طرفی بازی در سالن حیدریان شهر قم به واسطه سُر بودن کف پوش سالن به سختی این بازی افزوده بود.
زندی پور با اشاره به جدی بودن بازیکنان و کادر فنی برای امتیاز گرفتن در این بازی اشاره کرد: به لطف خدا و همت بازیکنان توانستیم هر دوبار عقب ماندگی را جبران کنیم و با امتیاز به خانه برگردیم و اگر کمی هم خوش شانس بودیم پیروزی دور از دسترس نبود.
وی همچنین پیرامون حمایت مسئولین تیم فرش آسایش گفت: این تیم با حمایت‌های افرادی چون رحمانی شکل گرفته و در ادامه نیز نفراتی ذکاری و صالحی به عنوان مسول کمک کردند تا تمامی خواسته‌هایی داشتیم به نحو احسن انجام شود، باید از مردم خوب آران و بیدگل تشکر ویژه کنم و امیدواریم بتوانیم با برنامه ریزی 4 ساله به سطح اول فوتسال ایران برسیم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/73656/اگر-کمی-خوش-شانس-بودیم-پیروزی-دور-از-دسترس-نبود
بستن   چاپ