پیام سپاهان
درآمد شهرداری آران و بیدگل 25 درصد افزایش یافت
شنبه 12 آبان 1397 - 22:28:25
پیام سپاهان - کاشان - شهردار آران و بیدگل گفت: درآمد این مجموعه در نیمه نخست سال جاری 25 درصد به نسبت مدت مشابه سال گذشته افزایش داشت.
به گزارش ایرنا، رضا رمضانی شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: درآمد شهرداری آران و بیدگل برای نخستین بار از مرز 200 میلیارد ریال گذشته که رقم خوبی محسوب می شود.
وی افزود: درآمد شهرداری از محل مالیات بر ارزش افزوده اما متناسب با وضعیت اقتصادی شهرک های صنعتی آران و بیدگل نیست و این افزایش نیز در شرایط رکود کسب و کارها و پرداخت پایین عوارض از سوی شهروندان محقق شده است.
شهردار آران و بیدگل اضافه کرد: شرایط مالی شهرداری در مقایسه با سایر شهرداری های استان و شهرهای مجاور مناسب بوده و طرح های عمرانی کلیدی نیز در دست اجرا می باشد.
وی با اشاره به برنامه ریزی برای ساماندهی محدوده امامزاده محمد هلال بن علی (ع) عنوان کرد: این طرح های اولویت دار شامل خیابان افتخارالاسلام دربندی، خیابان فاطمیه، ساختمان مدیریت ناحیه یک، بلوار خلیج فارس، خیابان امامزاده ابراهیم (ع) و محور تاریخی نقشینه است.
رمضانی یادآور شد: بودجه 400 میلیارد ریالی امسال شهرداری آران و بیدگل، نیازهای جاری و حداقلی را تامین می کند اما برای بهبود و افزایش طرح های عمرانی ضروری است که این میزان به 600 میلیارد ریال افزایش یابد.
وی تصریح کرد: هزینه های جاری و طرح های عمرانی در شرایط جدید اقتصادی افزایش و در برابر درآمدهای حاصل از عوارض و ساخت و ساز شهرداری به شدت کاهش یافته که باید به سوی افزایش درآمدهای پایدار در بودجه سالانه حرکت شود.
آران و بیدگل با وسعت افزون بر 6 هزار کیلومتر مربع و 2 ناحیه خدمات شهری در فاصله نزدیک به 6 کیلومتری کاشان و 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
7472/8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/73686/درآمد-شهرداری-آران-و-بیدگل-25-درصد-افزایش-یافت
بستن   چاپ