پیام سپاهان
دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان اصفهان:
تربیت بن بست شکن ها در شرایط جنگ اقتصادی ضروری است
شنبه 12 آبان 1397 - 22:29:07
پیام سپاهان - اصفهان - دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان اصفهان گفت: امروز که در جنگ نرم و اقتصادی هستیم نیاز به تربیت بن بست شکن ها داریم.

به گزارش خبرنگار مهر ، حمیدرضا نظری عصر شنبه در جمع فرهنگیان استان اصفهان اظهار داشت: در یک دوره عده ای از دانش آموزان در مقابل استکبار ایستادند و روز 13 آبان را رقم زدند و امروز هم برای شکستن جنگ نرم و اقتصادی نیاز به بن بست شکن ها داریم.
وی با اشاره به اینکه وظیفه معلمین و مدیران مدارس است که این افراد را تربیت کنند، افزود: تا زمانی که دانش آموزان را با سیستم دریافت جایزه تشویق به کارهای خوب می کنیم قطعا تا بزرگسالی اگر به خاطر کار خوب پاداش دریافت نکنند بی انگیزه و ناراحت می شوند.
دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان اصفهان گفت: در این سیستم اگر به ازای انجام کار بد جایزه بزرگتری پیشنهاد بدهند قطعا چون با این سیستم تربیت شکل گرفته، قطعا به همین سمت می روند.
وی با اعلام اینکه باید انگیزه کار خوب را برای دانش آموزان نهادینه کرد که تا پایان عمر راهشان همان شود، افزود: بن بست شکن ها باید قدرت ایستادگی در مقابل تغییر، مداومت روی یک حرکت مثبت با همان انگیزه اول برای تحقق آرمان ها و توانایی لازم برای انجام کار بر اثر مهارت و مطالعه را داشته باشند.
نظری با بیان اینکه مدارس علی رغم اقداماتی که انجام می دهند اما خروجی قابل توجهی در جامعه ندارند و هر روز شاهد پسرفت اخلاق در اجتماع هستیم، اضافه کرد: علی رغم اتفاقات خوشایندی که در جامعه دلگرم آن هستیم اما شاهد اتفاقات ناگوار هم هستیم که به عنوان والدین و مسئولان باید قدری تعامل کنیم و جدی تر بیاندیشیم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/73688/تربیت-بن-بست-شکن-ها-در-شرایط-جنگ-اقتصادی-ضروری-است
بستن   چاپ