پیام سپاهان
معاون دانشگاه آزاد اسلامی کشور:
دانش آموزان باید در برابر ظلم بایستند
یکشنبه 13 آبان 1397 - 2:05:19 AM
مهر
پیام سپاهان - اصفهان - معاون دانشگاه آزاد اسلامی کشور گفت: دانش آموزان را باید طوری تربیت کرد که در مقابل ظلم بایستند و حق را از باطل بگیرند.

 علیرضا منتظری توکلی در جمع مدیران فرهنگی به مناسبت روز 13 آبان اظهار داشت: روز 13 آبان روز انزجار از استکبار جهانی است و همواره جنگ بین حق و باطل بوده است.
وی با بیان اینکه باید فرزندان و دانش آموزان را به گونه ای تربیت کنیم که در مقابل ظلم بایستند و یاور مظلوم باشند و حق را از باطل بگیرند، ادامه داد: فردا شاهد صحنه مخالفت با امریکا و شعار علیه آمریکا خواهیم بود.
معاون دانشگاه آزاد اسلامی کشور با اشاره به اینکه فردا وظیفه همه ما است که در راهپیمایی 13 آبان شرکت کنیم، ادامه داد: فردا روز استکبار ستیزی است.
وی با بیان اینکه مبنای کار ما اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است، گفت: مدیران مدارس با ایجاد یک فضای بالنده و فرهنگی می توانند مدیران موفقی را تربیت کنند.
مدیران جهادی لازمه امروز جامعه است
رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان نیز در این جلسه با بیان اینکه برای خوب کار کردن باید جهادی کار کرد، افزود: منظور از کار جهادی این نیست که برای انجام یک کار باید به هر دری زد بلکه باید وقت شناس بود.
وی با اشاره به اینکه وظیفه شناسی و داشتن وجدان کاری و تکریم ارباب رجوع باید از ویژگی مدیران باشد و باید از مدیران مطالبه گری کرد، ادامه داد: اگر قرار باشد خروجی سما ورودی دانشگاه آزاد باشد بنابراین باید از نظر کمی و کیفی دقت نظر زیادی شود.
احمد آذین با اعلام اینکه فهمیدن فلسفه 13 آبان از اهمیت زیادی برخوردار است و باید دانش آموزان را از حقیقت 13 آبان آگاه ساخت، افزود: در این ماه تبعید امام (ره) را به ترکیه داریم، روز 13 آبان یک حرکت نمادین نیست و باید چرایی آن را برای دانش‌آموزان تبیین کنیم. دومین رویداد، 13 آبان ماه 1357 است که دانش آموزان ما در دانشگاه تهران به رگبار بسته شدند و پس از جریان 17 شهریور این دومین حرکت ننگین رژیم پهلوی بود.
وی بیان کرد: همه این مناسبت‌ها جمع شده و به تسخیر لانه جاسوسی می‌رسد که به تعبیر امام راحل انقلاب دوم نامیده شده است که نشان از اهمیت این کار دارد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/73696/دانش-آموزان-باید-در-برابر-ظلم-بایستند
بستن   چاپ