پیام سپاهان
امجد:
سال‌ها انتظار دیدن چنین روزی را داشتم
يکشنبه 13 آبان 1397 - 10:19:05
پیام سپاهان - پیشکسوت بسکتبال استان در رابطه با بازگشت تیم ذوب‌آهن به سوپر لیگ گفت: سال‌ها انتظار دیدن چنین روزی را داشتم و به همه دوستان هم می‌گفتم، اما متاسفانه کسی کاری نمی‌توانست انجام دهد.
محمد امجد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، در رابطه با بازگشت ذوب‌آهن به سوپر لیگ بسکتبال ایران اظهار کرد: بابت این موضوع بسیار خوشحال هستم. خدا می‌داند سال‌ها انتظار دیدن چنین روزی را داشتم و به همه دوستان هم می‌گفتم اما متاسفانه کسی کاری نمی‌توانست انجام دهد.
وی ادامه داد: از آقای صداقت‌نیا بابت این محبتی که به ورزش به ویژه بسکتبال اصفهان انجام دادند تشکر می‌کنم. انشاالله در ادامه روند تیم نیز بهتر شود.
امجد درباره اولین دیدار این تیم برابر پالایش نفت آبادان نیز گفت: این اولین دیدار آن‌ها بود و نمی‌شود بر روی آن قضاوت کرد چراکه تمامی تیم‌ها به خصوص ذوب‌آهن که به تازگی تیم داده است استرس دارند. این تیم جوان است و امیدوارم در ادامه بازی‌های خود را بهتر انجام دهند.
وی با اشاره به بازیکنان این فصل تیم ذوب آهن خاطر نشان کرد: موضوع مهم در گرفتن بازیکنان این فصل زمان بسته شدن تیم است که زمان بسیار کوتاهی داشتند و دیر بسته شد، اگر می‌توانستند زودتر اعلام تیم‌داری کنند، چند بازیکن بهتر نیز به تیم ملحق می‌شدند. با توجه به دانش خوب و بالای سرمربی تیم (فرزادکوهیان) انشاالله با تیم کار می‌کند تا عملکرد آن‌ها بهتر شود.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/73707/سال‌ها-انتظار-دیدن-چنین-روزی-را-داشتم
بستن   چاپ