پیام سپاهان
استاندار اصفهان :
تهدیدها و تحریم های آمریکا ملت ایران را متحد می کند
يکشنبه 13 آبان 1397 - 13:49:55
پیام سپاهان - اصفهان - استاندار اصفهان گفت:همانگونه که جنگ تحمیلی مردم ایران را مقاوم تر و متحد کرد، تهدید و تحریم های آمریکا هم ملت ایران را متحدتر و منسجم تر می کند.
محسن مهرعلیزاده روز یکشنبه در حاشیه راهپیمایی یوم الله 13 آبان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا وقیحانه در این روز مردم ایران را به تحریم اقتصادی تهدید می کند اما دشمنان تا کنون مردم ایران را نشناخته اند.
وی با بیان اینکه تحریم های اقتصادی برای به زانو درآوردن نظام و انقلاب در برابر خواسته های نامشروع استکبار به سرکردگی آمریکاست اضافه کرد: دشمنان باید بدانند که مردم ایران برای رسیدن به اهداف و آرمان های خود تلاش می کنند و با هیچ تحریمی دست از مبارزه با مستکبران برنخواهند داشت.
وی با بیان اینکه مردم ایران آمریکا را دشمن شماره یک خود می دانند گفت: آمریکا در طول 40 سال گذشته آسیب های زیادی به مردم ایران وارد کرده است.
استاندار اصفهان اظهار داشت: 40 سال گذشته هیچ کشوری جرات ایستادگی در برابر آمریکا را نداشت اما امروز مردم دنیا و حتی دولت های اروپایی با پیروی از ایران جرات ایستادن در مقابل آمریکا را پیدا کرده اند.
وی گفت: برای مقابله با تحریم ها و تهدیدهای آمریکا باید گروه ها و فکرهای مختلف کشور با هم متحد شوند و داشته های خود را بکار بگیریم و وابستگی به نفت و خارج را قطع کنیم.
مهرعلیزاده با بیان این که کشور ما از نیروهای جوان و خلاق و منابع و امکانات فراوانی برخوردار است افزود: ایران اسلامی با اتکا به توان و ظرفیت های داخلی خود و بهره برداری بهتر از آنها می تواند بدون شک از سد تحریم ها عبور کند.
به گزارش ایرنا ، مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از میدان امام حسین (ع) به طرف خیابان باغ گلدسته اصفهان برگزار شد.
در این مراسم اقشار مردم ، نیروهای نظامی و انتظامی ، دانشجویان و دانش آموزان و مسئولان اجرایی حضور داشتند.
7150 / 6022

http://www.sepahannews.ir/fa/News/73725/تهدیدها-و-تحریم-های-آمریکا-ملت-ایران-را-متحد-می-کند
بستن   چاپ