پیام سپاهان
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سمیرم :
چهره واقعی استکبار در روز 13 آبان نمایان شد
يکشنبه 13 آبان 1397 - 13:49:55
پیام سپاهان - اصفهان - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سمیرم گفت: یوم الله 13 آبان یادآور روز بزرگی است که چهره واقعی مستکبران به سرکردگی آمریکا نمایان شد.
به گزارش ایرنا، سرهنگ دوم پاسدار جواد فصیحی روز یکشنبه در جمع راهپیمایان در مدرسه نیرومند سمیرم اظهار کرد: 13 آبان مختص همه ملت ایران است تا چهره واقعی استکبار پلید جهانی و مصداق اصل آن یعنی آمریکای جنایتکار را بشناسند.
وی با بیان اینکه سیزدهم آبان به همه مستضعفان آموخت که می توانند چپاولگران را به زباله دان تاریخ بسپارند ، افزود : رهبر و امام امت در آن زمان این حادثه تاریخی را انقلاب دوم نامیدند و این روز را در تقویم ماندگار و ثبت کردند.
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سمیرم مقابله با آمریکا و جلوگیری از توطئه‌های این کشور را هدف مقاومت و پایداری دانست و گفت : حضرت امام(ره) این اقدام انقلابی را تایید و از آن به انقلاب دوم و مهم‌تر از انقلاب اول نام بردند چراکه دانش آموز و دانشجوی ایرانی موفق شد هیمنه آمریکا را بشکند و زیر پا بگذارد.
سرهنگ فصیحی خاطر نشان کرد: امروز و با گذشت 40 سال از پیروی انقلاب اسلامی بر نسل جوان و نوجوان است که دست آوردهای نظام را بشناسند و برای تعالی و ترقی خود و میهن شهید داده خود بکوشند.
راهپیمایی روز 13 آبان با حضور اقشار مردم در شهرستان سمیرم برگزار شد.
شهرستان سمیرم در 160 کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.
7147/ 6022

http://www.sepahannews.ir/fa/News/73726/چهره-واقعی-استکبار-در-روز-13-آبان--نمایان-شد
بستن   چاپ