پیام سپاهان
نماینده مجلس:
ملت ایران از مسیر خود عقب نشینی نمی کند
يکشنبه 13 آبان 1397 - 13:49:58
پیام سپاهان - اصفهان- رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: پس از 40 سال از عمر انقلاب،آمریکا در 13 آبان آغاز تحریم های خود را قرار می دهد ولی ملت ایران بار دیگر اثبات خواهد کرد که قصد عقب نشینی از مسیر خود را ندارد.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید ناصر موسوی لارگانی روز یکشنبه در سخنرانی مراسم راهپیمایی 13 آبان در اصفهان افزود: توطئه‌های آمریکا قبل از انقلاب اسلامی آغاز شد که نمونه آن کودتای 28 مرداد، تبعید امام راحل (ره)، کشتار دانش آموزان و دانشجویان در 13 آبان و تلاش برای ابقای شاه بود.
وی ادامه داد: بعد از انقلاب اسلامی نیز توطئه های مختلفی از جمله جاسوسی از ملت و نظام صورت گرفت و با اشغال لانه جاسوسی، دولت موقت و بعد از آن بنی صدر با اقدام امت اسلامی مخالفت کردند.
رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان افزود: ملت حاضرند از هستی خود بگذرند ولی اجازه ندهند خدشه ای به راه امام (ره) و انقلاب وارد شود.
حجت الاسلام موسوی لارگانی تصریح کرد: اشغال لانه جاسوسی آمریکا سرآغاز حرکت رو به ضعف و افول این رژیم است به گونه ای که امروز در سراسر دنیا ملت های بیدار در برابر آمریکا ایستاده اند و حتی هم پیمانان او نیز حاضر به فرمانبری نیستند و حرف او را گوش نمی کنند.
وی با بیان اینکه تحریم ها مختص به سالهای اخیر نیست بلکه از ابتدای انقلاب بوده است، افزود: مسئولان باید توجه داشته باشند که تحریم ها فرصت است و اگر نبود امروز وابسته محض بودیم و اقتدار کنونی را نداشتیم، اگر تحریم ها نبود به فکر تولید نبودیم و آمریکا و اسرائیل از موشک های ما وحشت نداشتند.
رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان با بیان اینکه کشور ایران در دوران پهلوی خریدار سلاح بود و هیچ تولیدی نداشت، اضافه کرد: وقتی حکومت صدام ، ایران را موشک باران می کرد، نمی توانستیم جواب دهیم اما امروز هرگاه حرکات مذبوحانه ای از سوی داعش صورت می گیرد ، با پاسخ قاطع موشکی ایران اسلامی مواجه می شود.
وی تاکید کرد: این قدرت نظامی مرهون زحمات نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران است و مسئوولان نیز باید چشم امیدشان به ملت باشد و از تحریم ها به عنوان فرصت استفاده کنند.
موسوی لارگانی خطاب به مردم گفت: بدانید فریادهای حضورتان توسط آمریکا شنیده می شوند هر چند دوربین های آنها این جمعیت ها را نمی گیرد و اگر عده اندکی در گوشه کنار تجمع کنند آن را بزرگ جلوه می دهند ولی راهپیمایی بزرگ امروز شما و راهپیمایی عظیم اربعین را سانسور می کنند.
وی ادامه داد: پیشرفت های امروز با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست و این پیشرفت ها توسط جوانان بوده است و امروز هم چشم امید رهبری به سمت شما جوانان است.
مـراسـم راهپیمایی ضـد اســتـکبـاری یـوم الله 13 آبـان' صـبح امروز همزمان با سـراسـر کشـور از ساعت 9 صبح، از میدان امام حسین علیه السلام اصفهان به طرف خیابان باغ گلدسته ابتدای خیابان پاسداران برگزار شد.
در این مراسم اقشار مردم اصفهان به همراه مسئولان اجرایی ، دانش آموزان و دانشجویان با دیگر با آرمان های والای انقلاب اسلامی پیمان دوباره ای بستند.
7134/9913/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/73733/ملت-ایران-از-مسیر-خود-عقب-نشینی-نمی-کند
بستن   چاپ