پیام سپاهان
معین: جوانان ایران استکبار ستیز هستند
يکشنبه 13 آبان 1397 - 13:50:45
پیام سپاهان - رییس شورای شهر اصفهان گفت: آمریکا تلاش دارد از جمامع بین‌المللی برای مقاصد خود استفاده کند.
به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، فتح‌الله معین صبح امروز (یکشنبه) در جلسه علنی شورای شهر این کلانشهر اظهار کرد: سیزدهم آبان‌ماه با توجه تبعید امام (ره) به ترکیه و به خون کشیدن دانشجویان توسط رژیم قبل، تبدیل به نمادی از مبارزه با استکبار جهانی شده است.
وی ادامه داد: امیدواریم با تعقل و اقدامات مدبرانه مردم ایران باز هم بتوانیم توطئه‌هایی که بر علیه کشورمان انجام می‌شود را خنثی کنیم. در چنین روزی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط جوانان را نیز در تاریخ داریم که نشان می‌دهد جوانان این کشور همواره به صورت خودجوش در مقابل استکبار جهانی هستند.
رییس شورای اسلامی کلانشهر اصفهان افزود: امروز هم فشارهایی از سوی آمریکای متجاوز رخ می‌دهد که با همه قوانین بین‌المللی و رای دادگاه لاهه مغایر است. آمریکا فکر می‌کند با این تحریم‌ها برای مردم ایران مشکلاتی را ایجاد می‌کند. بازگشت تحریم‌ها نشان می‌دهد آمریکا سعی دارد از محافل بین‌المللی به نفع خود سود ببرد.
معین ادامه داد: بزرگترین تهاجمی که به یک کشور انجام شده است، تهاجم به ایران در جنگ تحمیلی بوده است. که همین اتفاق نیز اراده مردم ایران را نشان داد. مستکبرین جهان روحیه مردم ایران را نمی‌شناسند و اطلاع ندارند همه مردم ایران از انقلاب و خاک کشورشان دفاع خواهند کرد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/73739/معین--جوانان-ایران-استکبار-ستیز-هستند
بستن   چاپ