پیام سپاهان
امام جمعه آران و بیدگل:
امریکا با موجودیت نظام اسلامی مشکل دارد
يکشنبه 13 آبان 1397 - 13:50:59
پیام سپاهان - آران و بیدگل - امام جمعه آران و بیدگل گفت: امریکا با موجودیت نظام اسلامی مشکل دارد و از راهی برای ضربه زدن به آن استفاده می کند.

به گزارش خبرنگار مهر ، یادواره 202 شهید دانش آموز آران و بیدگل با حضور پرشور دانش آموزان و مردم دارالشهدای آران و بیدگل در محل مصلی نماز جمعه برگزار شد.
آیت الله محمد موسوی در این مراسم با بزرگداشت روز 13 آبان ماه اظهار داشت: دانش آموزان مجاهد و ولایتمدار کشور در سه جریان تاریخ انقلاب اسلامی از سال 1343 تا 1358 نقش موثر خود را نشان دادند.
وی با اشاره به اینکه شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل یک شعار نیست، بلکه استراتژی همه ایرانی هاست، تصریح داشت: عقیده برخی از روشنفکران غرب زده در ارتباط با آمریکا پوچ و خالی از هرگونه دور اندیشی است.
امام جمعه آران و بیدگل تصریح کرد: امریکا با انرژی هسته ای و موشک های ما مشکل ندارد بلکه کلا از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران با موجودیت نظام مشکل دارد و از راهی برای ضربه زدن به آن استفاده می کند.
وی به نقش دانش آموزان در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی هم اشاره کرد و گفت: انقلاب ما جریانی همگانی است که موجب شده حتی دانش آموزانی با سن پایین نیز برای آن از جان مایه بگذارند.
گفتنی است از 800 شهید آران و بیدگل 200 شهید دانش آموز هستند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/73750/امریکا-با-موجودیت-نظام-اسلامی-مشکل-دارد
بستن   چاپ