پیام سپاهان
نصر اصفهانی: آموزش و پرورش درگیر گروکشی است
يکشنبه 13 آبان 1397 - 17:23:21
پیام سپاهان - نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: انتخاب مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان مورد بی‌توجهی و غفلت واقع شده و در چنبره مسائل سیاسی، زد و بندها و گرو یا گروکشی قرار گرفته است.
به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، علیرضا نصراصفهانی صبح امروز (یکشنبه) درجلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: آموزش و پرورش استان اصفهان طی چند ماه گذشته متلاطم شده است. بعد از خدمت آقای قائدیها به مدت شش ماه با سرپرست اداره شد.
وی ادامه داد: مدیرکل جدید نیز در بدو ورود با چالش‌های متعددی روبه‌رو شد و امروز دوباره با استعفای مدیرکل آموزش و پرورش این سازمان مهم دچار چالش می‌شود. از وزیر محترم آموزش و پرورش، از نمایندگان مردم اصفهان در مجلس و از استاندار اصفهان گلایمند هستیم.
نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: انتخاب مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان مورد بی‌توجهی و غفلت واقع شده و در چنبره مسائل سیاسی، زد و بندها و گرو یا گروکشی قرار گرفته است. باید فرهنگیان اصفهان و دانش‌آموزان اصفهانی با توجه به شرایطی که اصفهان دارد هرچه زودتر شاهد انتخاب فردی بومی باشند.
نصر اصفهانی گفت: شورای شهر تهران برای انتخابات شورایاری‌ها درخواست مجوز داشت که به صورت ویژه این مجوز به آنها اهدا شد. شاید این‌گونه تلقی شود که ممکن است تهران از موهبت‌های ویژه‌ای برخوردار است. از وزیر کشور درخواست داریم اگر مجوزی در این زمینه صادر می‌شود تمام کلانشهرها را در نظر داشته باشند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با آیین نکوداشت استاندار اصفهان، تصریح کرد: لازم می دانم از تلاش‌ها و زحمات استاندار اصفهان تشکر کنم، اما باز خطاب به وزیر کشور تاکید دارم با توجه به چالش‌های استان اصفهان، فرد شایسته و توانمندی را در این سمت برگزینند.
نایب رییس شورای اسلامی اصفهان با اشاره به طرح جامع مقابله با آلودگی‌های زیست محیطی اصفهان، گفت: متاسفانه مدتی از این طرح خبری نیست و باید تاکید کنم طرح باید در دستور کار قرار بگیرد تا در طول فصل سرما، آلودگی هوا را تعدیل کند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/73777/نصر-اصفهانی--آموزش-و-پرورش-درگیر-گروکشی-است
بستن   چاپ