پیام سپاهان
رئیس شورای شهر اصفهان عنوان کرد؛
استفاده ابزاری آمریکا از محافل بین المللی
يکشنبه 13 آبان 1397 - 17:23:30
پیام سپاهان - اصفهان - رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: آمریکا بدنبال استفاده ابزاری از محافل بین المللی برای وارد کردن فشار به مردم ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر ، فتح الله معین پیش از ظهر یکشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: در حال حاضر شاهد توطئه‌های مختلفی از سوی استکبار جهانی و آمریکای متجاوز هستیم.
وی افزود: علی‌رغم همه قوانین موجود در دنیا و رای دادگاه بین‌المللی لاهه، آمریکا ایجاد مشکلاتی را برای جمهوری اسلامی ایران شروع کرده و تمام تحریم‌ها را قبل از توافق‌نامه جهانی بازگردانده است.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اعلام اینکه تمام فعالان اجتماعی و سیاسی در برابر هرگونه تجاوز خارجی متحد خواهیم ایستاد، ادامه داد: مردم ایران تن به ذلت و استکبار نخواهند داد و این نشان می دهد که روحیه استقلال طلبی آنها همچنان بالا است.
وی افزود: همه مردم ایران یکپارچه از کشور و انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد و روحیه استکبارستیزی همواره در کشور وجود خواهد داشت.
معین با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان در مسیر مبارزه با استکبار همواره قدم برخواهند داشت، اضافه کرد: امیدواریم در شرایط فعلی نیز با درایت مسئولان و همکاری مردم بتوانیم مشکلات و توطئه‌ها اقتصادی را خنثی کنیم.
وی با بیان اینکه 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است که علت اول آن به دلیل تبعید امام خمینی (ره) و دوم برخورد شدید رژیم گذشته با جمعی از دانش‌آموزان و دانشجویانی است که به خاک و خون کشیده شدند، افزود: همچنین در این روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را داشتیم که با شور جوانی جلوی استکبار جهانی ایستادند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/73784/استفاده-ابزاری-آمریکا-از-محافل-بین-المللی
بستن   چاپ