پیام سپاهان
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:
بسته های حمایتی معیشتی و درمانی برای مردم تعریف شود
يکشنبه 13 آبان 1397 - 17:23:31
پیام سپاهان - اصفهان- عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با توجه به شرایط اقتصادی لازم است که بسته های حمایتی، معیشتی و درمانی برای مردم تعریف شود.

به گزارش خبرنگار مهر ، اصغر برشان پیش از ظهر یکشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: در شرایط تحریم و اوضاع بد اقتصادی به منظور جبران قسمتی از نگرانی معیشتی مردم لازم است که بسته حمایتی، معیشتی و درمانی در کمترین زمان تعریف شود.
وی بیان داشت: با توجه به اینکه جامعه اصفهان رو به پیری می رود و از هر 10 نفر یک نفر سالمند است، بنابراین مناسب سازی فضاهای شهری برای سالمندان و فراهم کردن زیرساخت های لازم برای زندگی بهتر سالمندان و تجهیز مکان های مناسب و امکانات شهری متناسب با نیازهای آنها باید در برنامه شهرداری قرار گیرد.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اظهار اینکه دو هزار و 300 بافت تاریخی در 15 منطقه اصفهان داریم،‌ ادامه داد: با اختصاص تسهیلات یارانه ای برای بازسازی بافت های فرسوده و ارائه تسهیلات ارزان قیمت از طریق وام های بدون سپرده می توانیم اقدامی در این جهت انجام دهیم.
وی با اشاره به اینکه با حمایت های بانکی و همکاری بانک با شهرداری می توانیم اقدام به احیای بافت فرسوده کنیم،‌ اضافه کرد: این اقدام باید هر چه سریعتر صورت بگیرد.
برشان از عدم اجرای ماده 54 و 84 شهرداری در برخی از سازمان های شهرداری خبر داد و گفت: با استناد به این ماده به راحتی می توان برخی از ارگان های شهرداری مثل ساماندهی میدان میوه و تره بار و سازمان مشارکت مالی و باغ رضوان و حمل بار درآمدزایی کنند.
وی اضافه کرد: در این راستا باید شهرداری این موضوع را از طریق مسئولان کشوری پیگیری کند و با استناد به این دو ماده به سمت درآمد پایدار برود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/73785/بسته-های-حمایتی-معیشتی-و-درمانی-برای-مردم-تعریف-شود
بستن   چاپ