پیام سپاهان
ملی پوش تیم بسکتبال بانوان نامی نو:
می‌خواهیم مدعی باشیم/ حمایت نامی نو از ورزش بانوان قابل تقدیر است
دوشنبه 14 آبان 1397 - 12:32:17
پیام سپاهان - بازیکن ملی پوش بسکتبال بانوان نامی نو با تقدیر از حمایت نامی نو از ورزش بانوان می‌گوید این تیم ظرفیت و پتانسیل تبدیل شدن به یک مدعی در لیگ برتر امسال را دارد و به دنبال گرفتن یک نتیجه خوب در پایان فصل هستیم.
معصومه اسماعیل زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا- منطقه اصفهان، اظهار کرد: یکی از اتفاقات خوب امسال برای بسکتبال اصفهان حمایت دو باشگاه خوب و معتبر از بسکتبال در لیگ برتر است که در بخش بانوان نامی نو با ورود به این رشته و حمایت‌های خوبی که تاکنون داشته موجب شده انگیزه‌های زیادی در بین دختران بسکتبال اصفهانی ایجاد شود که می‌توانند با درخشش و رشدی که دارند بتوانند در یک تیم لیگ برتری قدرتمند توپ بزنند.
وی افزود: تصور من این است که امسال لیگ خوبی خواهیم داشت. حضور بازیکنان خوب در تمامی تیم‌ها موجب شده سطح مسابقات سنگین تر از قبل شود. بهمن تهران یکی از تیم‌های خوبی است که فکر می‌کنم امسال رقیب اصلی ما باشد چرا که چند ملی پوش و مربی خوبی دارد. البته که ما هم تمام تلاشمان را می‌کنیم و مطمئنم در بازی مقابل این تیم عملکرد خوبی را نشان خواهیم داد.
ملی پوش تیم نامی نو تصریح کرد: امسال بازیکنان جوان بومی زیادی در تیم حضور دارند که در کنار دیگر بازیکنان تیم به کسب تجربه می‌پردازند تا در آینده تبدیل به بازیکنان خوب وبزرگی برای اصفهان و تیم ملی شوند.
اسماعیل زاده در خصوص وضعیت تیمش گفت: هنوز ابتدای فصل هستیم و طبیعی است که یکسری ناهماهنگی‌هایی در تیم باشد اما با گذشت زمان با تمریناتی که خواهیم داشت این هماهنگی بیشتر خواهد شد و در نتیجه می‌توانیم ناتیج بهتری کسب کنیم. ما می‌خواهیم از لیگ امسال به عنوان یک مدعی در بسکتبال ظاهر شویم چرا که این ظرفیت و پتانسیل در بسکتبال بانوان اصفهان وجود دارد.
وی با اشاره به بحث حجاب و پوشش رسمی بسکتبال تاکید کرد: حضور تیم ملی در میادین مختلف بین المللی شروع یک راه پر پیچ و خم اما شیرین و درخشان برای ورزش بانوان به ویژه در رشته بسکتبال است. در این مسیر علاوه برحمایت مسئولان ورزش ما به شدت نیازمند حمایت رسانه‌ها واسپانسرها هستیم هر چقدر رسانه‌ها بیشتر ما را ببینند و حمایت کنند به دنبال آن اسپانسرها نیز ترغیب به ورود به ورزش بانوان می‌شوند. رسانه‌های اصفهان در کشور بی نطیر هستند و همیشه از نظر تصویری و مکتوب حمایت‌های خوبی از ورزش بانوان داشتند بیشترین آمار اخبار ورزش بانوان از اصفهان مخابره می‌شود و همچنین بهترین عکس‌های ورزشی بانوان توسط عکاسان خوب و حرفه ای اصفهان ثبت می‌شود. امیدوارم این حمایت‌ها هر روز بیشتر و در تمامی رشته‌ها باشد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/73833/می‌خواهیم-مدعی-باشیم--حمایت-نامی-نو-از-ورزش-بانوان-قابل-تقدیر-است
بستن   چاپ