پیام سپاهان
مدیر مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس زیر 13 سال؛
نفرات برتر به مسابقات غرب آسیا اعزام می‌شوند/ میزبان تنیسورهای زیر 14 سال آسیا در "جام خلیج فارس" هستیم
دوشنبه 14 آبان 1397 - 16:05:41
پیام سپاهان - مدیر مسابقات تنیس انتخابی تیم ملی زیر 13 سال دختران وپسران کشور با اشاره به اینکه سطح مسابقات انتخابی بسیار بالا بود، گفت: با توجه به اینکه نفرات برتر هر گروه به مسابقات غرب آسیا اعزام می‌شدند و در این مدت نیز بطور مرتب مسابقات داشتیم تمامی بازیکنان با آمادگی بسیارخوب در مسابقات ظاهر شدند.
احسان عسگری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا-منطقه اصفهان، اظهارکرد: مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس زیر 13 سال در دو بخش دختران و پسران با حضور 8 نفر برتر در هر بخش و در دو گروه 4 تایی در دور مقدماتی در مجموعه تنیس ملل اصفهان برگزار شد که از هر گروه 2 نفر به دور ضربدری راه یافتند که در پایان 30 مسابقه برگزار شده در هر دو گروه در بخش پسران امیرعلی قوام و کسری رحمانی به عنوان نفرات اول و دوم انتخاب شدند و آرتین نظری نیز به عنوان یار ذخیره معرفی شد.
وی افزود: در بخش دختران نیز درسا چراغی و رومینا زینالی عناوین اول و دوم را به خود اختصاص دادند و ماندگار فرزامی به عنوان نفر سوم معرفی شد.نفرات برتر مسابقات تنیس زیر 13 سال به مسابقات غرب آسیا که 11 آذرماه در اردن برگزار می‌شود اعزام خواهند شد.
وی با اشاره به برگزاری مسابقات آسیایی زیر 14 سال آسیا که از هفته آینده در اصفهان برگزار می‌شود، گفت: این مسابقات با نام "جام خلیج فارس" در دو جدول مقدماتی و اصلی در دو بخش دختران و پسران برگزار می‌شود که دارای رنکینگ آسیایی برای بازیکنان شرکت کننده است.
عسگری که سرپرستی مسابقات زیر 14 سال آسیایی را نیز برعهده دارد در خصوص پیش بینی تعدادشرکت کنندگان در این دوره گفت: سال گذشته استقبال بسیار خوبی از این مسابقات شد، امسال نیز پیش بینی می‌کنیم نزدیک به 50 تنیسور دختر و پسر در این مسابقات شرکت کنند، متاسفانه از ابتدای سال تعداد شرکت کنندگان دختر ما بسیار کم بوده و امیدواریم دوباره شاهد حضور دختران تنیس باز در مسابقات باشیم.
وی تصریح کرد: تمامی شرکت کنندگان در این مسابقات رنکینگ آسیایی خواهند گرفت که با توجه به مشکلات ارزی که وجود دارد این بهترین فرصت برای حضور بازیکنان ایرانی برای ارتقاء رنکینگشان است.
وی در خصوص میزبانی‌های متعددی که در طی سالهای اخیر اصفهان داشته، تاکید کرد: اصفهان به لحاظ جغرافیایی، داشتن زیر ساخت‌های سخت افزاری و همچنین نیروی انسانی زبده و فنی در کشور در جایگاه خوبی است و به همین جهت یکی از بازوان اصلی فدراسیون تنیس در اجرای برنامه بوده است.
عسگری خاطر نشان کرد: خوشبختانه ارتباط بسیار خوبی در اصفهان بین باشگاهها و هیئت و در ادامه فدراسیون ایجاد شده که موجب رشد و توسعه تنیس در کشور شده است و امیدواریم با برنامه ریزی‌هایی که صورت گرفته این روند همچنان رو به پیشرفت باشد.
کدخبرنگار:13042
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/73860/نفرات-برتر-به-مسابقات-غرب-آسیا-اعزام-می‌شوند--میزبان-تنیسورهای-زیر-14-سال-آسیا-در-"جام-خلیج-فارس"-هستیم
بستن   چاپ