پیام سپاهان
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان:
مردم در خرید لوله های بخاری کیفیت را فدای قیمت نکنند
سه شنبه 15 آبان 1397 - 10:13:08 AM
مهر
پیام سپاهان - اصفهان - مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: مردم در خرید لوله های بخاری کیفیت را فدای قیمت نکنند و با خرید اجناس ارزان قیمت جان خود را به خطر نیندازند.

محسن گلابی اظهار داشت: با توجه به اینکه ورق های چینی و بی کیفیت وارد بازار شده است و در پی تولید لوله های بخاری بااین ورق ها شاهدیم که پس از حرارت دیدن سوراخ یا درز پیدا می کند و گاز به راحتی نشست می یابد.
وی بیان داشت: با توجه به افزایش قیمت اجناس، برخی از مردم به دنبال خرید لوله های بخاری یا اتصالات و شیلنگ بخاری ارزان تری هستند و حتی در مواردی شاهد بودیم از شیلنگ آب به جای گاز استفاده شده است یا از وسایل گازسوز غیر استاندارد که تمام اینها جز اینکه تهدید جدی برای آن خانواده باشد،‌ چیز دیگری دربر ندارد.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ادامه داد: لازم است که مردم در زمان خرید بخاری و تجهیزات آن به کیفیت محصولات دقت کنند و حتی در صورت اطمینان از اهل فن نظر بخواهند.
وی از وجود برخی کارگاه های واقع در اطراف شهر اصفهان شاهد فروش زانو، کلاهک اچ و لوله بخاری ناایمن و نامناسب با ورق‌های نازک و اتصالات ضعیف توسط برخی تولیدکنندگان و افراد غیر فنی هستیم که با وجود اخطارهای کتبی و رسمی اتحادیه‌های مربوطه، همچنان شاهد تولید، توزیع و فروش این وسایل هستیم،‌ تصریح کرد: در همین راستا از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان خواسته ایم تا با فوریت با عاملین این تخلف برخورد کنند.
گلابی گفت: به منظور پیشگیری از حوادث تلاش کردیم که در تمام ساختمان های نوساز موضوع اطفای حریق را در نظر بگیریم و با این وجود پایانه کار به این ساختمان ها داده می شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/73902/مردم-در-خرید-لوله-های-بخاری-کیفیت-را-فدای-قیمت-نکنند
بستن   چاپ