پیام سپاهان
سپاهان-سایپا
مصاف مربیان قلدر لیگ
سه شنبه 15 آبان 1397 - 13:44:53
پیام سپاهان - تیم‌های فوتبال سپاهان و سایپا در چهارچوب هفته یازدهم روز جمعه و از ساعت 16:30 در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
به گزارش خبرگزاری ایسنا-منطقه اصفهان، تیم فوتبال سپاهان روز جمعه و در چهارچوب هفته یازدهم به مصاف حریف جنجالی خود سایپا تهران خواهد رفت. زردپوشان اصفهانی که اکنون در وضعیت مناسبی وجود دارند و با یک بازی کمتر و اختلاف چهار امتیازی نسبت به صدرنشین لیگ‌برتر در جایگاه دوم جدول قرار دارند. آن‌ها همچنین این هفته در جام‌حذفی توانستند حریف سر سخت دسته یکی خود مس کرمان را از پیش رو بردارند و به مرحله نیم نهایی این رقابت‌ها راه پیدا کنند تا با روحیه مضاعف به مصاف شاگردان علی دایی بروند.
شاگردان امیرقلعه‌نویی این روزها روحیه جنگندگی و پیروزی برابر حریفان را به دست آورده‌اند و به راحتی به حریفان خود باج نمی‌دهند. در آن‌سوی میدان نیز همیشه تیم‌های علی دایی از روحیه جنگجویی و رقابت بالایی برخوردار است و این نکته می‌تواند نوید یک بازی پایاپای و نزدیک را بدهد.
نارنجی‌پوشان تهرانی در هفته گذشته با سرخابی‌های تهرانی دو بازی پیاپی داشته است و توانسته هر دوتیم را متوقف کند. البته بازی آن‌ها با استقلال در جام‌حذفی بود و در پایان این تیم توانست آبی‌پوشان پایتخت را در ضیافت‌های پنالتی از گردونه این رقابت‌ها حذف کند که نشان از باج‌گیری این تیم برابر تیم‌های پرآوازه لیگ دارد.
سپاهانی‌ها نیز در لیگ برتر به چهار پیروزی پیاپی دست پیدا کرده‌اند و آخرین مصاف آن‌ها نیز برابر استقلال تهران بود. حریفی که سه سال سپاهان نتوانسته بود از سد آن عبور کند و به پیروزی دست پیدا کند. اما این بار در تهران به این هدف رسید و حریف نام آشنای خود را در دیداری نزدیک از پیش روی برداشت.
اما به غیر از مصاف دو تیم نکته دیگری که در این بین نیز می‌تواند جذاب باشد، تقابل امیر قلعه‌نویی و علی دایی است. دو چهره سرشناس فوتبال ایران که چه در دوران بازیکنی و چه در دوران مربیگری همیشه مصاف آن‌ها جذاب بوده است.
این تقابل دو چهره در بازی روز جمعه می‌تواند به جذابیت و مهم بودن این دیدار اضافه کند و نوید یک رقابت تنگاتنگ و تماشاگر پسند را بدهد. تقابل دو چهره پیروزی طلب که اکنون با هدایت تیم‌هایشان این روحیه را نیز به بازیکنانشان نیز تزریق کرده‌اند.
حال باید دید این دیدار روز جمعه و در ورزشگاه نقش‌جهان چگونه رقم خواهد خورد. دیداری که با پیروزی‌ها بدست آمده سپاهان به نظر می‌رسد با حضور پرشور هواداران همراه باشد.
ترکیب احتمالی دو تیم:
سپاهان:
پیام نیازمند- سعید آقایی، سیاوش یزدانی، محمد کریمی، رسول نویدکیا، حسن جعفری،، ولادیمیر کومان، حامد بحیرایی، ساسان انصاری، سجاد شهباززاده و استنلی کی روش
سایپا:
محمد حسین منادی، محمدامین حاج‌محمدی، ساموئل سارفو، عبدالله ناصری، امید خالدی، مهرداد کفشگری، رضا اسدی، علی دشتی، مهدی ترابی، آرش رضاوند و آرمان رمضانی
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/73925/مصاف-مربیان-قلدر-لیگ
بستن   چاپ