پیام سپاهان
هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال
اولین میزبانی گیتی پسند در نیم فصل دوم
سه شنبه 15 آبان 1397 - 13:44:54
پیام سپاهان - هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال روز جمعه هجدهم آبان ماه با انجام 7 دیدار به صورت هم زمان برگزار خواهد شد که تیم صدر نشین گیتی پسند میزبان تیم سوهان محمد سیما قم است.
به گزارش ایسنا- منطقه اصفهان، در هفته پانزدهم از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال تیم گیتی پسند اصفهان روز جمعه هجدهم آبان ماه از ساعت 16 میزبان تیم سوهان محمد سیما قم در ورزشگاه پیروزی اصفهان است.
عدد 34 نشان دهنده امتیازهایی است که رضا لک و شاگردانش در چهارده هفته گذشته از لیگ توانسته‌اند کسب کنند تا با اختلاف یک امتیاز بیشتر نسبت به مس سونگون ورزقان تا اینجای کار صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشند.
گیتی پسندی‌ها در اولین دیدار از نیم فصل دوم، هفته گذشته میهمان تیم مقاومت البرز بودند که با نتیجه 4 بر 3 این تیم را شکست دادند. از سوی دیگر تیم سوهان محمد سیما با نتیجه 5 بر 4 از سد تیم شهرداری ساوه عبور کردند تا با 25 امتیاز و با تفاضل گل کمتر نسبت به فرش آرا رده چهارمی، در رده پنجم جدول لیگ برتر فوتسال قرار بگیرند.
شاگردان رضا لک در بازی رفت در برابر تیم سوهان محمد سیما در شهر قم به تساوی دو بر دو دست یافتند تا در بازی برگشت خود و در حالی که میزبان هم هستند در برابر چشمان هواداران خود بازی رفت را جبران و به 3 امتیاز شیرین این بازی خانگی دست پیدا کنند.
برنامه مسابقات دیگر (جمعه 18/8/97 ساعت 16):
پارسیان شهر قدس_ شهرداری ساوه
مس سونگون ورزقان_ ارژن شیراز
آذرخش بندرعباس_ شهروند ساری
مقاومت قرچک_ مقاومت البرز
فرش آرا مشهد_ اهورا بهبهان
سن ایچ ساوه_ ملی حفاری اهواز
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/73926/اولین-میزبانی-گیتی-پسند-در-نیم-فصل-دوم
بستن   چاپ