پیام سپاهان
مطهری:
امیدوارم بدشانسی هایمان تمام شود
سه شنبه 15 آبان 1397 - 13:44:54
پیام سپاهان - مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن می‌گوید: بازیکنان، کادرفنی و مدیریت خوبی داریم و فقط بدشانس هستیم اما برای شروع روند صعودی برابر تراکتورسازی به میدان خواهیم رفت.
امیرارسلان مطهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان در رابطه با شرایط تیم ذوب‌آهن اظهار کرد: تیم از شرایط خوبی برخوردار است و بازیکنان خوبی داریم و فقط کمی بدشانسی داریم. امیدوارم بتوانیم برابر تراکتورسازی 3 امتیاز بازی را کسب کنیم تا بتوانیم روند صعودی خود را شروع کنیم.
وی ادامه داد: اگر بتوانیم با پیروزی شخیصت تیمی را دوباره بدست آوریم، به ادامه لیگ نیز می‌توانیم امیدوار باشیم و روند صعودی را حفظ کنیم.
مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن در رابطه با شرایط تیم تراکتورسازی گفت: تراکتورسازی تیم خوبی است و بازیکنان مناسبی جذب کرده است. این تیم همیشه خوب بوده است و نمی‌توان آن‌ها دست کم گرفت. لیگ تیم ضعیف ندارد و تمام تمرکزمان برای کسب 3 امتیاز این دیدار است.
وی افزود: تلاشمان را باید 3 برابر کنیم تا با یک پیروزی خوب از بحران به وجود آمده خارج شویم. هرچند که نمی‌توان اسم بحران بر روی آن گذاشت چراکه خوب بازی می‌کنیم ولی بدشانس هستیم و موفق به کسب نتیجه نمی‌شویم.
مطهری در خصوص اینکه آیا توانسته به شرایط مدنظری که نمازی از او انتظار دارد دست پیدا کند یا خیر، تصریح کرد: خداراشکر توانستم خود را به تیم برسانم و امیدوارم بتوانم به ذوب‌آهن کمک کنم. بازیکنان، کادرفنی و مدیریت خوبی داریم و به یکدیگر کمک می‌کنیم و فقط باید بدشانسی‌مان از بین برود.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/73927/امیدوارم-بدشانسی-هایمان-تمام-شود
بستن   چاپ