پیام سپاهان
در پایان بازی‌های قهرمانی کشور تنیس در اصفهان:
برترین تنیسورهای جونیور ایران معرفی شدند
سه شنبه 15 آبان 1397 - 13:44:57
پیام سپاهان - پس از شش روز رقابت فشرده در مسابقات تنیس رده‌های سنی زیر 10، 12 و 14 سال قهرمانی کشور دختران و پسران این رقابت‌ها با معرفی نفرات برتر این دوره به کار خود پایان داد.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان، مسابقات قهرمانی کشور رده‌های سنی زیر 10، 12 و 14 سال کشور در دو رده دختران و پسران که در مجموعه تنیس باشگاه پرواز اصفهان در حال برگزاری بود با معرفی تنیسورهای قهرمان این دوره به کار خود پایان داد.
این مسابقات که با حضور 223 بازیکن از 18 استان کشور از 8 آبان ماه در باشگاه تنیس پرواز کار خود را آغاز کرد با معرفی 24 قهرمان در دو رده دختران و پسران به پایان رسید.
در بخش زیر 14 سال دختران ماندگار فرزامی توانست با غلبه بر حریفان خود به مقام نخست این رقابت‌ها دست پیدا کند و سارا اصل رسولی، مهراز رضویان و سارا احمدی به تریتب مقام‌های دوم تا سوم مشترک این رده را کسب کردند.
در بخش زیر 14 سال پسران نیز آرین حسن زاده به مقام قهرمانی این رقابت‌ها دست پیدا کرد و طاها وزیری حرمی، عادل قپانچی امیرعلی بی طرف نیز به تریتب مقام‌های دوم تا سوم مشترک این رده را بدست آوردند.
دررقابت های زیر 12 سال دختران نیز هانا سلطانی قهرمان شد، مهرانا سلیمانی پور، یاسمین یزدانی و مهسا عابدینی به ترتیب مقام‌های دوم تا سوم مشترک را در این رده از آن خود کردند.
در بخش پسران زیر 12 سال نیز با قهرمانی آرین حسن زاده به پایان رسید و امیرمهدی فرخپور، رادین فهیمی و پارسا فرقانی به ترتیب دوم وسوم مشترک شدند.
قهرمانی زیر 10 سال به یاسمین یزدانی رسید و فردخت علیمی، آیناز داوری و هانا یقینی نیز به ترتیب به مقام‌های دوم تا سوم مشترک این رده دست پیدا کردند.
در بخش پسران زیر 10 سال دانیال مشتاقی فر به مقام نخست این رقابت‌ها دست پیدا کرد و رادین فهیمی، کامیار پرهام و سینا قورچیان به ترتیب به مقام دوم تا سوم مشترک این دوره از رقابت‌ها دست پیدا کردند.
فرهاد رحیمی رئیس هیئت تنیس استان اصفهان در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه این رقابت‌ها گفت: خوشبختانه ورزش تنیس توانسته محبوبیت خوبی بین بازیکنان و طرفداران این رشته بدست آورد به طوری که آلبوم افتخارات تنیس در سطوح مختلف هر روز پربارتر می‌شود.
وی هدف برگزاری مسابقات قهرمانی کشور را در اصفهان شناسایی استعدادها و ظرفیت‌های اصفهان در کشور دانست و خاطر نشان کرد: با برگزاری این مسابقات در اصفهان می‌توان استعدادهای نهفته تنیس به ویژه در سنین پایه را شناسایی کرد و باید این روند همچنان ادامه داشته باشد.
رئیس هیئت تنیس استان اصفهان با اشاره به اینکه متاسفانه در گذشته به سنین پایه اهمیت آنچنانی داده نمی‌شده، افزود: در گذشته و در دوره‌های قبل سنین پایه از اهمیت خاصی در استان برخوردار نبودند به همین منظور اصفهان با توجه به ظرفیت بالای خود نتوانسته آنطور که باید در این حوزه فعالیت کند.
وی همچنین تصریح کرد: در دوره جدید با شکل گیری جدی کمیته‌های استعدادیابی و پایه قصد بر رشد و توسعه ورزش تنیس در این سنین داریم و امید داریم در سالهای آینده ماحصل این کار با معرفی قهرمانان مختلف در رده‌های دختران و پسران به بار بنشیند.
به گزارش ایسنا؛ یوسف کسائیان سرپرست مسابقات و سام صدری نیز سرداور مسابقات تنیس رده‌های سنی زیر 10، 12 و 14 سال قهرمانی کشور دختران و پسران بر عهده داشتند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/73930/برترین-تنیسورهای-جونیور-ایران-معرفی-شدند
بستن   چاپ