پیام سپاهان
فرماندار اردستان:
بخش تولید برای بازاریابی و فروش نیازمند حمایت است
سه شنبه 15 آبان 1397 - 17:02:15
پیام سپاهان - کاشان - فرماندار اردستان گفت: یکی از چالش های موجود در این شهرستان بازاریابی و فروش است که مسئولان ذیربط باید با ارائه راهکارهای مناسب، تولید کنندگان را حمایت کنند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، حمیدرضا تاملی روز سه شنبه در جلسه کارگروه امور بانوان اردستان بیان کرد: نیازمند افراد با انگیزه و نوآور در بخش های دولتی و خصوصی هستیم تا با ارائه طرح های قابل اجرا، مشکل اشتغال جامعه به ویژه بانوان را برطرف کند.
وی افزود: اداره بهزیستی کمیته علمی ویژه ای در مورد اشتغال بانوان سرپرست خانوار تشکیل دهد تا با استفاده از توان فنی و علمی این قشر و توجه به نیاز بازار، مشاغل راه اندازی و محصولات تولیدی عرضه شود.
فرماندار اردستان عنوان کرد: کارگروه امور بانوان از فعالترین کارگروه های این شهرستان است اما باید در زمینه اشتغال بانوان کمیته ویژه ای نیز تشکیل دهیم.
وی همچنین اضافه کرد: لزوم ایجاد بازارچه دائمی فروش محصولات تولیدی بانوان شهرستان با همکاری شهرداری های اردستان و زواره احساس شده و مسئولیت کار با اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواهد بود.
تاملی گفت: خوشبختانه به رغم وجود برخی مشکلات، در کشور برای بحث اشتغال وفور اعتبار است که در قالب تسهیلات اشتغال پایدار، پشتیبان، روستایی و صندوق توسعه ملی پرداخت می شود.
وی تاکید کرد: بن بستی در اردستان نداریم، منابع کافی برای این شهرستان نیز وجود دارد و متقاضیان می توانند از این حمایت های تسهیلاتی بهره مند شوند.
وی تصریح کرد: گاه برای تعیین اولویت ها در شهرستان دچار سردرگمی شده و کارها چنان پیش رفته که اصولی نبوده و برای اصلاح آن وقت و اعتبار زیادی نیاز است.
بر اساس آمارها افزون بر یک هزار نفر بانوی سرپرست خانوار در شهرستان اردستان وجود دارد که 150 نفر زیر 50 سال و 303 نفر نیز زیر پوشش بهزیستی هستند.
شهرستان اردستان با جمعیت افزون بر 42 هزار نفر در فاصله 118 کیلومتری شمال شرقی اصفهان قرار دارد.
7431/8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/73945/بخش-تولید-برای-بازاریابی-و-فروش-نیازمند-حمایت-است
بستن   چاپ