پیام سپاهان
مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان خبر داد:
نکوداشت نودمین سالگرد تولد شهید بهشتی با برنامه «من بهشتی هستم»
سه شنبه 15 آبان 1397 - 17:03:06
پیام سپاهان - اصفهان -مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: 21 تا 23 آبان ماه در دانشگاه اصفهان برنامه نودمین تولد شهید بهشتی با عنوان «من بهشتی هستم» را برگزار خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر ، محمد عیدی ظهر سه شنبه در نشست خبری نودمین سالگرد تولد شهید بهشتی با بیان اینکه یکی از وظایف شهرداری برای تحقق شهر فرهنگی، پرداختن به سرمایه های نمادین است اظهار کرد: پرداختن به این موضوعات فرایند نمادین برای شهروندان دارد تا در مسیر توسعه در شهر قدم بردارند و شهید بهشتی دارای شخصیتی بود که می توان از آن آموزش های زیادی را گرفت.
وی افزود با اشاره به اینکه به شهید بهشتی دوگونه می‌توان نگاه کرد، افزود: نگاه تاریخی نگاهی است که می توان به چگونه زیستن شهید داشت و دومین نگاه، نگاهی است که به این بنگریم اگر بهشتی اینک بود به نیازهای فرهنگی چه پاسخی می‌داد.
مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان شخصیت شهید بهشتی را دارای ظرفیت بالای گفت و گویی دانست و گفت: شهید بهشتی محصول یا فرآیند است و باید شخصیت ایشان تبیین و بر اساس این شخصیت الگوها را فرازمانی و فرامکانی بررسی کنیم.
وی ادامه داد: اصفهان شهری با سابقه گفت‌وگوی بین ادیانی است و شهید بهشتی حتی در بحبوحه انقلاب خصلت گفت‌وگویی را رها نکرد و این ویژگی، مشخصه مهمی است تا در جهان امروز به یک الگوی مهربانانه‌ تر برسیم.
عیدی افزود: اگر شهید بهشتی را آغازگر فرآیند گفتمان ببینیم نمی‌توانیم به این شخصیت نقطه‌ای نگاه کنیم.
وی گفت: در برنامه هایی که برای نودمین نکوداشت شهید بهشتی تهیه کرده ایم در راستای سیاست های شهرداری و هم افزایی با سازمان ها از تشکل‌های دانشگاهی نیز استفاده کردیم.
مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان افزود: 21 تا 23 آبان ماه در دانشگاه اصفهان برنامه نکوداشت شهید بهشتی با عنوان «من بهشتی هستم» را برگزار خواهیم کرد.
وی اظهار کرد: سه ضلع گفتمان توسعه اقتصادی، شاخصه‌های حکومت دینی و حقوق و قانون اساسی در طول برگزاری این نکوداشت در دانشگاه اصفهان بررسی می‌شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/73956/نکوداشت-نودمین-سالگرد-تولد-شهید-بهشتی-با-برنامه-«من-بهشتی-هستم»
بستن   چاپ