پیام سپاهان
نمازی:
موقعیت‌های زیادی را از دست داده‌ایم/ بازیکنان باید در خدمت تیم باشند
چهارشنبه 16 آبان 1397 - 11:57:47
پیام سپاهان - سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن معتقد است شرایط تیم و بازیکنانش مناسب و با روحیه است و فقط تنها مشکل تیم عدم نتیجه‌گیری و بدشانسی است.
امید نمازی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، در رابطه با دیدار روز جمعه تیمش برابرتراکتورسازی تبریز اظهار کرد: تراکتورسازی امسال هزینه زیادی انجام داده و بازیکنان خوبی را به خدمت گرفته است و تیم قدرتمندی است ولی ما نیز دست و پا بسته نیستیم و حرف برای گفتن داریم و انشاالله بخت برای مانیز باز شود و موقعیت‌هایی که در طول این فصل از دست داده‌ایم را بتوانیم از این به بعد آن ها را تبدیل به گل کنیم.
وی ادامه داد: اگر تا کنون این فرصت‌ها را تبدیل به گل کرده بودیم، جایگاه ما اکنون این نبود و اگر الان شروع به این کار کنیم مطمئنا به جایگاه اصلی‌مان خواهیم رسید.
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره شرایط فعلی این تیم نیز گفت: شرایط تیم خوب است و بازیکنان با روحیه خوبی به تمرین پرداختند. بدلیل اینکه دو هفته بازی نداشتیم، سعی کردیم بازیکنان را در شرایط خوب و مطلوب حفظ کنیم و یک دیدار دوستانه نیز با سپاهان نوین برگزار کردیم که خوب بود و استفاده خوبی از آن کردیم. 
وی ادامه داد: این هفته نیز طبق برنامه هفتگی جلو می‌رویم. دیروز و امروز تمرینات سنگینی با بازیکنان داشتیم و اکنون فشار تمرینات را کمتر می‌کنیم تا بازیکنان برای بازی کاملاً سرحال و آماده باشند.
نمازی در رابطه با اینکه آیا احتمال رسیدن نژادمهدی به بازی با تراکتورسازی وجود دارد یا خیر،گفت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست و ما اطلاعی نداریم، اما اگر برسد اتفاق خوبی است.
وی در پاسخ به اینکه آیا محسن مسلمان توانسته است به حد مورد انتظارش دست پیدا کند یا خیر، تصریح کرد: مسلمان بازیکن خوبی است. نه تنها او بلکه تمامی بازیکنان باید در خدمت تیم باشند. به تمرینات بیایند و عملکرد مناسبی داشته باشند. من این موضوع را همیشه به همه بازیکنان گفته‌ام. ممکن است مسلمان هنوز به شرایط ایده‌آلی که من از او انتظار دارم، دست پیدا نکرده باشد اما بازی به بازی در حال رسیدن به هدف موردانتظار ما است.
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن همچنین درباره آخرین وضعیت ارسلان مطهری مهاجم جدید این تیم گفت: عملکرد خوبی داشته است و یک گل نیز در بازی با سپاهان نوین به ثمر رساند. به طور کلی از عملکرد بازیکنانم در بازی با سپاهان نوین راضی هستم.
وی در پایان تنها مشکل تیمش را عدم نتیجه‌گیری خواند و عنوان کرد: تنها مشکل تیم نتیجه‌گیری است که آن هم به ضربات آخر ما برای به ثمر رساندن گل برمی‌گردد. موقعیت‌های زیادی را از دست داده‌ایم، داوری‌ها به ضرر ما بوده است و در خیلی مواقع هم بدشانس بوده‌ایم. توپ‌هایمان به تیرک خورده است و یا به بازیکن ما برخورد داشته و برگشت خورده و گل خورده‌ایم. این مسائل باید از بین رفته و کمتر شود و امیدوارم بتوانیم در بازی‌های آینده نتیجه بگیریم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/73980/موقعیت‌های-زیادی-را-از-دست-داده‌ایم--بازیکنان-باید-در-خدمت-تیم-باشند
بستن   چاپ