پیام سپاهان
ابراهیم‌زاده:
استرس عدم نتیجه‌گیری بر روی تیم تاثیر گذاشته است
چهارشنبه 16 آبان 1397 - 11:57:48
پیام سپاهان - مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن معتقد است استرس عدم نتیجه‌گیری بر روی بازیکنان تاثیر گذاشته است اما با وجود بازی سخت با تراکتورسازی برای پیروزی به میدان خواهند رفت.
مسعود ابراهیم‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، در خصوص بازی تیمش برابر تراکتورسازی اظهار کرد: بازی سختی است. تراکتورسازی تیم قوی، پرمهره با تماشاگران فراوان است. من یازده سال آن‌جا بودم و می‌دانم که مردم عاشق تیم‌شان هستند.
وی ادامه داد: همانطور که گفتم بازی بسیار سختی داریم ولی برای پیروزی برابر این تیم خواهیم رفت نه اینکه فقط از آن‌ها امتیاز بگیریم.
مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن در رابطه با بازی دوستانه تیمش با سپاهان نوین نیز گفت: ما این هفته با پرسپولیس بازی داشتیم اما لغو شد برای همین یک بازی تدارکاتی با سپاهان نوین برگزار کردیم تا از شرایط مسابقه دور نباشیم.
وی تصریح کرد: بازی دوستانه خوبی بود و تمامی بازیکنان بازی کردند. انشاالله با تمام قوا و روحیه به مصاف تراکتورسازی برویم.
ابراهیم‌زاده افزود: بازی با سپاهان نوین خوب بود و تیم محک خوبی دید. این چنین بازی‌ها برای روحیه تیم خوب است. 
وی درباره روحیه بازیکنان تیم عنوان کرد: تیم ما از نظر روحی خوب است و فقط استرس کسب پیروزی داریم و این موضوع در چند هفته گذشته بر روی ما تاثیر گذاشته است.
مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن در ادامه گفت: امیدوارم بتوانیم از این بازی(تراکتورسازی) یک پیروزی کسب کنیم تا تیم در کورس قرار گیرد.
وی در خصوص عدم نتیجه‌گیری تیمش اظهار کرد: ما از ابتدای لیگ بازی‌ها را خوب شروع کرده‌ایم و نمایش خوبی داشته‌ایم اما متاسفانه توپ‌هایمان گل نمی‌شود. 
ابراهیم‌زاده در پایان گفت: تمرکز بچه‌ها کمی پایین است و اشتباهات فردی از من گرفته تا بقیه بازیکنان وجود دارد با این حال تمام تیم در عدم نتیجه‌گیری مقصر است.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/73981/استرس-عدم-نتیجه‌گیری-بر-روی-تیم-تاثیر-گذاشته-است
بستن   چاپ