پیام سپاهان
دیدار سپاهان با سایپا سخت ترین بازی قصل لیگ برتر است
پنجشنبه 17 آبان 1397 - 19:04:29
پیام سپاهان - اصفهان- سرمربی تیم سپاهان گفت: بازی سختی مقابل تیم سایپا داریم و شاید این دیدار یکی از سخت‌ ترین بازی ‌های فصل لیگ برتر فوتبال باشد.
به گزارش ایرنا، امیر قلعه نویی عصر روز پنجشنبه در نشست خبری قبل از دیدار با سایپا در هفته دوازدهم لیگ برتر در هتلی در اصفهان افزود : سایپا تیم خوبی است، بسته بازی و در ضدحملات نیز قوی عمل می‌کند.
وی اظهارداشت : این تیم در دیدار قبلی خود 70 دقیقه، 10 نفره بازی کرد.
وی تصریح کرد : در دیدار فردا سه نفر از بازیکنان سپاهان به دلیل محرومیت( پورقاز - کیانی- محمدی) و سه نفر به دلیل مصدومیت (ایران‌پوریان - سرلک - نویدکیا) حضور ندارند.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد : امیدوارم بازیکنان جایگزین بتوانند عملکرد خوبی داشته باشند و کیفیت خوبی ارائه کنند.
قلعه نویی همچنین در پاسخ به سوالی درباره غیبت مکرر مربیان مختلف در نشست ‌های خبری اصفهان بیان کرد : وظیفه هر مربی است که به رسانه احترام بگذارد در برخی اتفاقاتی مانند تغییر ساعت پروازها دست مربیان نیست.
وی با تاکید بر تقویت تیم سپاهان در نیم ‌فصل لیگ فوتبال گفت: برای رفع برخی از نقاط ضعف‌ مان بازیکنان جدیدی اضافه خواهیم کرد و اکنون به باشگاه نامه‌ دادیم که چه بازیکنانی می‌خواهیم را جذب کند.
وی در باره شایعات اظهار نظر خود در باره هیات مدیره باشگاه سپاهان و استعفای کفعمی و عضو هیات مدیره افزود: این مسائل مطرح شده صحت ندارد و من در چارچوب کار خودم فعالیت می کنم و هیات مدیره به من ربطی ندارد.
وی اظهارداشت: من با او کار نکرده‌ام که مشکلی داشته باشم، تمام این موارد به گذشته باشگاه بر می‌ گردد.
وی از هواداران خواست در شبکه های اجتماعی احترام همه را نگه دارند و به کسی بی‌ احترامی نکنند.
وی اضافه کرد : برای کفعمی آرزوی موفقیت دارم اما همانطور که مربی نمی‌ تواند در تمام تیم‌ ها موفق باشد یک مدیر هم در تمام باشگاه ‌ها موفق نخواهد بود.
وی افزود : در دو ماه گذشته از این که من و بازیکنانم توانسته ‌ایم جزو بهترین‌ ها باشیم باعث خوشحالی است و این عنوان را به کارگران فولاد مبارکه و هواداران سپاهان تقدیم می کنم.
به گزارش ایرنا، علی دایی سرمربی تیم سایپا به دلیل تاخیر در پرواز امکان حضور در نشست خبری را نیافت.
دیدار تیم های سپاهان و سایپا ساعت 15 روز جمعه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می شود.
8114/6026/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/74037/دیدار-سپاهان-با-سایپا-سخت-ترین-بازی-قصل-لیگ-برتر-است
بستن   چاپ