پیام سپاهان
قلعه‌نویی: سایپا در ضدحملات قوی عمل می‌کند/ من موجب برکناری کفعمی نشده ام
پنجشنبه 17 آبان 1397 - 19:04:38
پیام سپاهان - سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: برای پوشش بعضی از نقاط ضعف‌مان بازیکنان جدیدی اضافه خواهیم کرد.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان، تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و سایپا در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 16:30 فردا (جمعه) به مصاف هم می‌روند.
امیر قلعه‌نویی عصر پنج‌شنبه در نشست خبری پیش از این بازی گفت: بازی سختی فردا پیش رو داریم و شاید یکی از سخت‌ترین بازی‌های فصل ما باشد چرا که سایپا در ضدحملات قوی عمل می‌کند. در بازی قبلی در دقیقه 70، ده نفره شدند اما مقاومت خوبی کردند. ما در بازی پیش رو 6 بازیکن را نداریم که سه نفر از آن‌ها به دلیل محرومیت و سه نفر به دلیل مصدومیت غایبند.
او در پاسخ به این سوال که دلیل بی‌احترامی برخی مربیان به خبرنگاران و نیامدن به نشست خبری چیست؟ گفت: وظیفه هر مربی است که به اصحاب رسانه احترام بگذارد. دست خودمان است که چه ساعتی به نشست خبری برسیم. می‌توانیم طوری زمان را مدیریت کنیم که به نشست برسیم.
سرمربی سپاهان در پاسخ به این پرسش که آیا در نیم فصل بازیکن جذب خواهید کرد یا نه؟ بیان کرد: این نقل و انتقالات زمستانی است و برای پوشش بعضی از نقاط ضعف‌مان بازیکنان جدیدی اضافه خواهیم کرد. در حال حاضر به باشگاه نامه‌ داده‌ایم که چه بازیکنانی می‌خواهیم.
او افزود: اسامی این بازیکنان را نمی‌توان فاش کرد چراکه باعث مختل شدن سیاست‌های باشگاه می‌شود.
قلعه‌نویی درمورد استعفای کفعمی، عضو جدید هیات مدیره باشگاه سپاهان گفت: این گمانه‌زنی‌هایی که در رسانه‌ها شده که من باعث برکناری‌اش شده‌ام صحت نداشت. با او کار نکرده‌ام که مشکلی داشته باشم. تمام این موارد به گذشته باشگاه برمی‌گردد و اطلاعی از مشکلات گذشته ندارم. از هواداران می‌خواهم که در فضای مجازی احترام همه را نگه داشته و به کسی بی‌احترامی نکنند. من برای کفعمی آرزوی موفقیت دارم اما همان‌طور که مربی نمی‌تواند در تمام تیم‌ها موفق باشد یک مدیر هم در تمام باشگاه‌ها موفق نخواهد بود. من مسوول فنی باشگاه هستم و همانطور که انتظار دارم کسی در کارهای فنی من دخالت نکند، من هم در کارهای مدیریتی دخالت نمی‌کنم.
سرمربی سپاهان درپایان درباره انتخاب شدنش به عنوان مربی ماه بیان کرد: این که در دو ماه گذشته من و بازیکنان‌مان توانسته‌ایم جزو بهترین‌ها باشیم مایه خرسندی است و همه این‌ها تلاش بازیکنان تیم و همه حمایت‌هایی که هواداران از ما داشتند است. این برای اولین‌بار است که در یک ماه، مربی و بازیکن از یک تیم انتخاب شوند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/74038/قلعه‌نویی--سایپا-در-ضدحملات-قوی-عمل-می‌کند--من-موجب-برکناری-کفعمی-نشده-ام
بستن   چاپ