پیام سپاهان
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان:
بازی با سایپا سخت‌ترین بازی است/برنامه ریزی برای انتقالات نیم‌فصل
پنجشنبه 17 آبان 1397 - 19:04:41
پیام سپاهان - اصفهان - سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: با توجه به اینکه در بازی فردا 6 نفر از بازیکنان خود را همراه نداریم، این بازی می‌تواند سخت‌ترین بازی ما باشد.

به گزارش خبرنگار مهر ، امیر قلعه‌نویی ظهر پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با تیم فوتبال سایپا، پیرامون این دیدار اظهار داشت: ما می‌دانیم که بازی بسیار سختی داریم که شاید سخت ترین بازی ما باشد چراکه سپاهان 6 نفر از بازیکنان خود را همراه ندارد و امیدوارم بازیکنان جایگزین، بهترین عملکرد خود را نشان بدهند.
وی در مورد تیم سایپا افزود: سایپا تیمی است که بسیار بسته و در ضد حملات خیلی عالی عمل می‌کند، در بازی قبل 70 دقیقه 10 نفره بازی کردند و در واقع مقاومت کردند ولی ما هم سپاهان هستیم و برنامه خود را داریم و امیدواریم موفق باشیم.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران پیرامون حاضر نشدن برخی مربیان در نشست‌های خبری افزود: وظیفه مربیان احترام گذاشتن است ولی باید شرایط ایران و پروازها را نیز در نظر داشت ولی من شخصا وظیفه خود می دانم که در نشست های خبری حاضر باشم.
وی در توضیح برنامه سپاهان برای نقل و انتقالات نیم‌فصل گفت: نقل و انتقالات زمستانی برای پوشش نقاط ضعف تیم‌ها است و ما نیز به دنبال این کار هستیم و مواردی را در نظر گرفته و حتی نامه‌هایی را داده ایم اما لازم است با توجه به سیاست‌های باشگاه تا نهایی شدن انتقالات، در سکوت خبری پیش برویم.
قلعه نویی به جدا شدن کفعمی از هیئت مدیره اشاره کرد و درباره حواشی مبنی بر اختلاف قلعه‌نویی با کفعمی توضیح داد: من با آقای کفعمی آشنا هستم و تاکنون با هم کار نکردیم و دلیلی ندارد که من مخالف حضور ایشان بوده باشم و از مشکلات و تصمیمات هیئت مدیره هم مطلع نیستم اما از هواداران خواهش می‌کنم که احترام افراد را حفظ کنند و قرار نیست یک مدیر همیشه و همه جا موفق باشد و مهم این است که مدیر دلسوز مجموعه باشد.
به گزارش خبرنگار مهر ، علی دایی با توجه به ساعت پرواز تیم سایپا، به نشست خبری نرسید.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/74042/بازی-با-سایپا-سخت‌ترین-بازی-است-برنامه-ریزی-برای-انتقالات-نیم‌فصل
بستن   چاپ