پیام سپاهان
نیمه نخست سپاهان_سایپا
طوفان 17 دقیقه ای در نقش‌جهان
جمعه 18 آبان 1397 - 18:38:46
پیام سپاهان - تیم فوتبال سپاهان در چهارچوب هفته یازدهم به مصاف سایپا رفت که نیمه نخست این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود زردپوشان اصفهانی به پایان رسید.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان، شاگردان امیر قلعه‌نویی در چهارچوب هفته یازدهم به مصاف شاگردان علی دایی رفتند که این دیدار در نیمه نخست با نتیجه دو بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.
این دیدار از ساعت 16:30 در ورزشگاه نقش‌جهان آغاز شد. 
علیرضا فغانی به همراه علیرضا میرزابیگی و حسن یوسفی قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.
بازی در ابتدا با بازیکنان سایپا همراه بود و در دقیقه 3 این تیم صاحب یک ضربه ایستگاهی شد.
ضربه ایستگاهی مهدی ترابی پس از برخورد به مدافعین سپاهان راهی کرنر شد. پس از این صحنه شاگردان قلعه نویی که بازی را نسبتا در دست گرفته بودند، طی ضد حملاتی سعی بر باز کردن دروازه سایپا داشتند.
موقعیت های نسبتا خطرناک سپاهان بالاخره در دقیقه 14 نتیجه داد و حسن جعفری با ارسالی بر روی سر ستاره این روزهای سپاهان کی روش استنلی توپ را به این بازیکن رساند تا او با یک شوت محکم توپ را به زیر طاق دروازه بکوباند.
اما سایپا که به دنبال جبران این نتیجه بود، به سپاهان یک ضربه کرنر داد. کومان این توپ را بر روی دروازه فرستاد اما بازیکنان سایپا برگشت دادند. سیاوش یزدانی توپ برگشتی را به محوطه جریمه دوباره ارسال کرد تا استنلی با ضربه سر توپ را خالد شفیعی رساند و او با یک شوت سفت دروازه سایپا را مجددا باز کند.
در ادامه بازی دو تیم حملات جسته و گریخته ای را بر روی دروازه یکدیگر داشتند اما موقعیت جدی صاحب بازیکنان دو تیم نشد.
سپاهان باز هم توسط حرکت تکنیکی و زیبای شهباززاده راه به جایی نبرد و ضربه این بازیکن پس از برخورد به مدافعین سایپا به کرنر رفت.
در پایان نیمه نخست بازی با همان نتیجه دو بر صفر به پایان است.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/74088/طوفان-17-دقیقه-ای-در-نقش‌جهان
بستن   چاپ