پیام سپاهان
امام جمعه موقت اصفهان:
ایران قدرت اول دنیا خواهد شد
جمعه 18 آبان 1397 - 18:38:52
پیام سپاهان - اصفهان - امام جمعه موقت اصفهان گفت: مردم اگر باز هم مانند 40 سال گذشته بردباری داشته باشند، می توانیم از این تحریم ها عبور کنیم چراکه ولی فقیه زمان ما نوید داده اند، قدرت اول خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید مجتبی میردامادی در خطبه های نماز جمعه اصفهان، با اشاره به اینکه نماز جمعه به عنوان عملی واجب مورد تاکید در اسلام قرار گرفته است، اظهار داشت: متاسفانه علی رغم اینکه مساجد در شهرهایی مانند مشهد و تهران در روزهای جمعه بسته است اما در اصفهان اینگونه نیست.
وی ادامه داد: نماز جمعه ثمره انقلاب اسلامی است و به عنوان کفاره گناهانی که انسان در طول هفته مرتکب شده است، باید خوانده شود.
امام جمعه موقت اصفهان افزود: جمعه برای کار کردن و تجارت نیست و مردم بهتر است کار را رها کرده و به سوی نماز جمعه بشتابند.
وی تصریح کرد: اگر روزی برسد که ما به جای خدا از امریکا ترس به دل خود راه بدهیم، ما به ذلت خواهیم افتاد.
میردامادی با اشاره به اینکه اتکای ما باید به خداوند باشد و از دشمنان هراسی به دل نداشته باشیم، گفت: تحریم ها هم 40 سال است که به کشور ما تحمیل شده است اما این تحریم ها سبب شده تا با به توانایی های خود آگاه شده و پیشرفت کنیم.
وی اظهار داشت: مردم اگر باز هم مانند 40 سال گذشته بردباری داشته باشند، می توانیم از این تحریم ها نیز عبور کنیم چراکه ولی فقیه زمان ما نوید پیروزی و پیشرفت داده اند و قطعا ما قدرت اول خواهیم شد.
امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: طبق فرمایش رهبر معطم انقلاب، قدرت امریکا رو به افول است و جریانات خاورمیانه می تواند جهان را تحت تاثیر خود قرار دهد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/74096/ایران-قدرت-اول-دنیا-خواهد-شد
بستن   چاپ