پیام سپاهان
سرمربی تیم سپاهان؛
یازیکنان سپاهان مقابل سایپا منطقی بازی کردند
جمعه 18 آبان 1397 - 22:07:39
پیام سپاهان - اصفهان - سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت : در دیدار با تیم خوب سایپا، بازیکنانم منطقی و با دل و جان بازی کردند و آنها را ستایش می کنم.
به گزارش ایرنا، امیر قلعه نویی شامگاه روز جمعه بعد از پیروزی تیمش مقابل سایپای تهران در نشست خبری با تبریک حلول ماه ربیع اول اظهارداشت: خدا را شکر می کنم که توانستیم در این دیدار پیروز شویم و به طرفداران و کارگران عزیز فولاد مبارکه سپاهان تبریک می گویم.
وی افزود : امروز ما منطقی بازی کردیم و همان طور که روز گذشته دیروز هم گفتم بازیکنان جایگزین نهایت تلاش خود را می کنند و این اتفاق افتاده است.
وی با بیان این که سایپا تیم بزرگی است و کادر فنی خوبی دارد، تصریح کرد : تیم حریف 50 درصد هم موقیعت نداشت و برای ما اول سه امتیاز مهم بود، دوم این که دروازبانمان پیام نیازمند گل نخورد و بعد به تیم خوب سایپا گل بزنیم که گل زدن به این تیم کار کمی نیست.
قلعه نویی با اشاره به این که این تیم هفته قبل 70 دقیقه 10 نفره بازی کرد، بیان کرد : بازیکنان سپاهان با تلاش و با بازی خوب توانستند این تیم را شکست دهند.
وی در پاسخ به سوالی در باره شایعاتی در باره تغییر زمان دیدار سپاهان با پرسپولیس گفت: برای پرسپولیس در دیدار فردا مقابل کاشیمای ژاپن در فینال لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت می کنیم و باید نسبت به این تیم نگاه ملی داشته باشیم ولی هنوز چیزی در این باره به ما رسمی اعلام نشده و فکر نکنم این کار انجام شود.
وی درباره مشکلات ورود هوداران سپاهان به ورزشگاه نقش جهان ادامه داد : هواداران سرمایه های اصلی فوتبال هستند و باید مسوولان مسیر رفت و آمد انها را به ورزشگاه درست کنند.
وی تصریح کرد: سپاهان یک تیم است و همه بازیکنان در پیروزی های آن سهیم هستند و نمی شود بازیکن شاخصی را نام برد.
به گزارش ایرنا، دیدار تیم های تیم فولاد مبارکه سپاهان و سایپای تهران از سری رقایت های هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 16:30 دقیقه امروز جمعه در حضور بیش از 20 هزار تماشاگر در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد و در پایان تیم میزبان توانست با سه گل میهمان خود را شکست دهد.
8114/6026/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/74101/یازیکنان-سپاهان-مقابل-سایپا-منطقی-بازی-کردند
بستن   چاپ