پیام سپاهان
سرمربی گیتی پسند:
سوهان محمد قم مغلوب تاکتیک تیم فوتسال گیتی پسند شد
جمعه 18 آبان 1397 - 22:07:41
پیام سپاهان - اصفهان - سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت : تیم سوهان محمد قم بسته بازی کرد و توانستیم با تاکتیکی که به وجود آوردیم این تیم را شکست دهیم.
به گزارش ایرنا، رضا لک روز جمعه بعد از پیروزی مقابل سوهان محمد قم در جمع خبرنگاران اظهارداشت: تیم حریف یکی از پنج تیم بالای جدول است و می دانستیم با این تیم کار سختی در پیش داریم.
وی تصریح کرد : این تیم امروز روش بازی خود را تغییر داد و تیم ما طول کشید تا بتواند راه های نفوذ را پیدا و گلزنی کند.
وی ادامه داد : سعی و تلاش ما پیروزی در این دیدار بود که توانستیم با چهار گل تیم سوهان محمد قم را شکست دهیم.
همچنین حسین صبوری سرمربی تیم سوهان محمد قم در جمع خبرنگاران گفت: بازی خوب و تاکتیکی بود و به تیم گیتی پسند به خاطر این برد تبریک می گویم.
وی بیان کرد : گیتی پسند تیم قوی است و دروازه بان این تیم خیلی از موقعیت های ما را مهار کرد و نتیجه این دیدار نباید این چنین می شد ولی ما موقعیت هایمان را در این دیدار سنگین از دست دادیم.
به گزارش ایرنا، دیدار تیم های فوتسال گیتی پسند اصفهان و سوهان محمد قم از سری رقابت های هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه ‌های کشور از ساعت 16 امروز در ورزشگاه پیروزی اصفهان برگزار شد و در پایان تیم گیتی‌ پسند توانست با نتیجه چهار بر یک به پیروزی برسد.
با این نتیجه تیم فوتسال گیتی‌ پسند‌ اصفهان با 37 امتیاز در رده نخست و سوهان محمد قم با 25 امتیاز در رده پنجم لیگ برتر فوتسال کشور قرار دارد.
8114/6026/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/74103/سوهان-محمد-قم-مغلوب-تاکتیک-تیم-فوتسال-گیتی-پسند-شد
بستن   چاپ