پیام سپاهان
لک: از بازیکنان تیم تشکر می‌کنم/ تیم قم تغییر استراتژی داده بود
جمعه 18 آبان 1397 - 22:08:06
پیام سپاهان - سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: تیم قم برخلاف بازی‌های گذشته خود در این بازی تغییر استراتژی داده بود و دست به بازی دفاعی بسته زدند.
رضا لک بعد از پیروزی 4 بریک تیمش مقابل سوهان محمد قم در گفت و گو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، اظهار کرد: این تیم در میان پنج تیم بالای جدول قرار دارد. می‌دانستیم که در برابر آن‌ها بازی سختی در پیش داریم. تیم بسیار پویایی که در حمله خوب خود را نشان دادند. بازیکنانی دارد که با توپ عکس العملهای خوبی دارند.
وی افزود: امروز برعکس بازی‌های قبلی که از این تیم دیده بودیم دست به بازی دفاعی بسته در زمین خودشان زدند وکامل در لاک دفاعی فرو رفته بودند. به دنبال استفاده از فضای ضد حمله بودند و این کار ما را سخت کرده بود.
سرمربی فوتسال گیتی پسند تصریح کرد: زمان زیادی طول کشید تا ما این فضا را باز کنیم. در نیمه دوم تغییراتی را در تیم ایجاد کرده بودیم که هفته گذشته بر روی آن‌ها تمرین کرده بودیم. می‌دانستیم که این تیم بر روی ضربات ایستگاهی ضعیف و آسیب پذیر استو توانستیم از این طریق به گل برسیم.
لک خاطر نشان کرد: بعد از آن که اختلاف زیاد شد سعی کردیم یکسری مسایلی که ممکن است در ادامه بازی‌های لیگ با آن روبرو شویم را تمرین کنیم و فکر می‌کنم پیروزی برابر تیم خوب وبا کیفیت سوهان قم با این نتیجه، نتیجه خوبی است و از تمامی بازیکنانم تشکر می‌کنم.
کدخبرنگار:13042
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/74116/لک--از-بازیکنان-تیم-تشکر-می‌کنم--تیم-قم-تغییر-استراتژی-داده-بود
بستن   چاپ