پیام سپاهان
سرمربی تیم هندبال ذوب آهن: مدیریت اشتباه هندبال را تضعیف کرده است
جمعه 18 آبان 1397 - 22:08:08
پیام سپاهان - سرمربی تیم هندبال ذوب آهن گفت: مدیریت اشتباه هندبال را به این وضعیت کشانده است. اقتصاد در این زمینه بی تاثیر نیست، اما مهم ترین مسئله تغییرات پی در پی در فدراسیون هندبال است.
کیوان صادقی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا منطقه اصفهان، اظهار کرد: بازی خوبی بود و تا دقیقه 15 نیمه دوم خوب پیش رفتیم و اختلافمان با تیم حریف کم بود. هندبال رشته هماهنگی، سرعت و قدرت بدنی است.
وی ادامه داد: متاسفانه هماهنگی و آمادگی جسمانی بازیکنان تیم در سطح مناسبی نیست. به نظرم در دور برگشت بهتر از این خواهیم شد.
سرمربی تیم هندبال ذوب اهن تصریح کرد: اصولا زمانی که یک تیم بخواهد خوب کار کند، باید بیشتر از دو ماه کنار یک دیگر تمرین کنند و ما فقط 1 ماه است که کنار هم هستیم. نسبت به گذشته پیشرفت خوبی داشته ایم که امیدوارم در آینده و دور برگشت لیگ با قدرت بیشتری ظاهر شویم. در این دیدار نباید با چنین اختلافی بازی را واگذار می کردیم و خوردن 28 گل برای تیم ما زیاد است.
صادقی خاطرنشان کرد: یک ماه دور هم بودن زمان مناسبی نیست که آمادگی جسمانی را در حد اعلا برسانیم و اکثر بازیکنان ما یا خیلی جوان هستند و یا سنشان انقدر بالا بوده است که به درد جای دیگری نمی خورده اند؛ زمان می برد که این بازیکنان هماهنگ شوند و به 3 ماه زمان نیاز داریم تا بتوانیم یک تیم خوب تشکیل بدهیم.
وی با بیان اینکه هندبال دیگر همانند سابق نیست، خاطرنشان کرد: کیفیت و سطح هندبال امروز بسیار ضعیف است و با نگاه کردن به این لیگ و هندبال افت شدیدی را می بینید. در این کشور استعدادهای زیادی داریم که امیدوارم در آینده سرمایه گذاری در این رشته ورزشی بیشتر شود تا بتوانیم از این استعدادها بهره برداری کنیم.
سرمربی اسبق تیم ملی هندبال جوانان در پاسخ به این سوال که مسائل اقتصادی و مدیریتی تا چه میزان بر روند تضعیف ذوب آهن تاثیر داشته است؟ گفت: مدیریت اشتباه هندبال را به این وضعیت کشانده است.اقتصاد در این زمینه بی تاثیر نیست، اما مهم ترین مسئله تغییرات پی در پی در فدراسیون هندبال است. متاسفانه برنامه های منظمی برای هندبال نداریم و فقط هدفمان برگزاری یک لیگ برتر هندبال است.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/74119/سرمربی-تیم-هندبال-ذوب-آهن--مدیریت-اشتباه-هندبال-را-تضعیف-کرده-است
بستن   چاپ