پیام سپاهان
در مصاف تور تنیس آقایان؛
نفرات برتر مشخص شدند/ برگزاری تور تنیس بانوان در آینده ای نزدیک
جمعه 18 آبان 1397 - 22:08:10
پیام سپاهان - اصفهان - تور تنیس آقایان استان اصفهان که با حضور 80 شرکت کننده از 10 آبان ماه در آکادمی تنیس انقلاب کار خود را شروع کرده بود با معرفی نفرات برتر کار خود را به پایان رساند.

به گزارش خبرگزاری مهر ، بزرگترین تور تنیس آقایان اصفهان که می توان آن را بزرگترین تور تنیس استانی در کشور نام برد بالاخره پس از 8 روز رقابت نفس گیر با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد این مسابقات که با وقفه چند ساله در اصفهان روبرو بود این بار با استقبال بی نظیری از تنیسورها مواجه شد تا هریک بتوانند شانس خود را در بالا بردن رنکینگ استانی امتحان کنند.
در این رقابت ها که با حضور نفرات برتر و سرشناس تنیس اصفهان و حتی ایران برگزار شده بود 80 شرکت کننده در دو جدول مقدماتی و اصلی به مصاف یکدیگر رفتند.
در پایان این رقابت ها که عصر روز گذشته در محل ورزشگاه انقلاب برگزار شد کیارش قائمی و معین محمدی دو تنیسور مطرح ایران پس از پشت سر گذاشتن رقبای خود در رقابت ها در فینال به مصاف یکدیگر رفتند.
در این بازی که بیش از یک ساعت به طول انجامید پس از پیروزی معین محمدی در ست اول، بازی در ست دوم با بدشانسی کیارش قائمی آغاز شد که با انصراف وی از ادامه رقابت ها روبرو و در نهایت با این روند معین محمدی به عنوان قهرمان این دوره از رقابت ها مشخص شد و کیارش قائمی مقام نائب قهرمانی این مسابقات را از آن خود کرد.
به همین ترتیب نیز در روز گذشته در بخش نیمه نهایی این رقابت ها عرفان گل احمد و مهرشاد قفقازی دو تنیسور دیگر این رقابت ها که هرکدام کارنامه درخشانی در تنیس ایران دارند با شکست در مقابل حریفان خود به مقام سوم مشترک این بازی ها دست پیدا کردند.
همانطور که گفته شد این بازی ها در آکادمی تنیس انقلاب واقع در ورزشگاه انقلاب برگزار شد همچنین سرداوری این مسابقات را محمد رضا زرمهر نیز برعهده داشت.
گفتنی است تور تنیس بانوان که در تقویم هیات برنامه ریزی شده است در آینده ایی نزدیک در اصفهان برگزار و محل برگزاری و زمان آن متعاقبا از سوی روابط عمومی هیات تنیس استان اصفهان اعلام می شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/74122/نفرات-برتر-مشخص-شدند--برگزاری-تور-تنیس-بانوان-در-آینده-ای-نزدیک
بستن   چاپ