پیام سپاهان
سرمربی تیم سایپا:
بازی با سپاهان برای سایپا اخطار بود
جمعه 18 آبان 1397 - 22:08:10
پیام سپاهان - اصفهان – سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز گفت: این بازی برای سایپا اخطار بود و باید برای بازی‌های بعدی در کار خود دقت داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر ، علی دایی شامگاه جمعه در نشست خبری پس از شکست تیمش مقابل سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: امروز یکی از بازی‌های خوب ما بود و ما به توپ‌هایی باختیم که روی آنها کار کردیم. امروز بازیکنان ما در مهار کی‌روش خوب عمل نکردند و در خط دفاعی خیلی اشتباه داشتیم.
وی ادامه داد: به جز یک توپ آخر فکر نمی‌کنم گلر ما روی زمین خورد و توپی را گرفت و هرچه توپ به سمت گلر ما آمد به درون دروازه رفت.
سرمربی تیم سایپا تصریح کرد: این بازی یک آژیر خطری برای ما بود که به خودمان بیاییم و بتوانیم اشتباهاتمان را تصحیح کنیم و در بازی بعدی بهتر شویم.
وی افزود: اختلاف ما با سپاهان سه گل نبود و متأسفانه در این بازی این اتفاق صورت گرفت و ما از آنها 3 گل دریافت کردیم.
دایی ادامه داد: متأسفانه ما خودمان خیلی کار کردیم و سعی کردیم بازیکنان را شاداب و تمریناتمان را بهتر کنیم، تمام موردهایی که ما از سپاهان شناخت داشتیم و تمام گل‌هایی که خوردیم، ده‌ها بار مرور کرده بودیم اما بازیکنان متأسفانه گوش شنوا نداشتند و امروز یکی از بدترین بازی‌های خود را انجام دادیم.
وی اضافه کرد: به نظرم موقعیت‌های ما باید از سپاهان بیشتر می‌شد اما متأسفانه ما هیچ موقعیتی روی دروازه حریف خلق نکردیم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/74123/بازی-با-سپاهان-برای-سایپا-اخطار-بود
بستن   چاپ