پیام سپاهان
جزییات سقوط کامیون حامل بتون بر روی سواری پژو
شنبه 19 آبان 1397 - 16:57:53
پیام سپاهان - یک دستگاه کامیون بتونیر ساعت 13 و 47 دقیقه امروز، در خروجی اتوبان خیام به سمت خیابان مطهری به دلیل ناتوانی در کنترل وسیله، بعد از برخورد با چند خودروی سواری، با سقوط بر روی یک خودرو پژو پارس، منجر به مرگ راننده شد. 
به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، امروز (شنبه) یک دستگاه کامیون بتونیر حامل بتن، هنگام خروج از اتوبان خیام و ورود به خیابان مطهری به دلیل سرعت بالا موفق به کنترل وسیله نقلیه نشد که این حادثه موجب یک تصادف زنجیره‌ای شد.
بنابر اظهارات شاهدان عینی، کامیون بتونیر بعد از وارد کردن خسارت به چند خودرو، بر روی یک دستگاه سواری پژو پارس سقوط کرد که موجب مرگ راننده پژو شد.
ابوالقاسم چلمقانی- رییس پلیس راهور شهرستان اصفهان با تایید این خبر به خبرنگار ایسنا، گفت: کامیون حامل بتن در پل مطهری به دلیل ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه واژگون می‌شود. با توجه به شیبی که این خیابان دارد، سرعت کامیون مناسب نبود. در حال حاضر مشغول بررسی جزییات و مدارک باسکول این وسیله هستیم.
چلمقانی تاکید کرد: راننده پرو پارسی که کامیون میکسر بر روی او سقوط کرده، در دم کشته شد. این در حالی است که یکی از شاهدان عینی که پیرزنی حدود 70 ساله است و چادر خود را تکان می دهد، به خبرنگار ایسنا گفت: هنگامی که حادثه رخ داد، در پیاده رو شاهد این حادثه بوده است.

این شاهد عینی تایید می‌کند که بعد از سقوط کامیون، راننده پژو با فریاد طلب کمک کرده و بعد از چند دقیقه از دنیا رفت. ماموران آتش‌نشانی کمی بیشتر از سه دقیقه بعد از این اتفاق به محل حادثه رسیدند و در نخستین اقدام جسم بی‌جان راننده پژو را از خودرو خارج کردند.
محسن گلابی- مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان به خبرنگار ایسنا گفت: ساعت 13 و 47 دقیقه در تماس با سازمان آتش‌نشانی، خبر سقوط یک دستگاه میکسر بتون بر روی خودرو پژو گزارش شد.
وی ادامه داد: ماموران امداد و نجات کمتر از چهار دقیقه به محل حادثه رسیدند، همچنین 9 خودرو در این تصادف آسیب دیده‌اند، اما کامیون حامل بتون بر روی یک دستگاه پژو پارس سقوط کرده و راننده پژوه در دم جان باخته است.
یکی از ساکنان اطراف محل حادثه که هر دو پایش در سیمان جاری شده از کامیون فرو رفته است، گفت: این خروجی هر روز شاهد یک تصادف است و این مساله نا ایمن بودن این مسیر و رعایت نکردن استانداردهای لازم را نشان می‌دهد.

کد خبرنگار: 13051
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/74175/جزییات-سقوط-کامیون-حامل-بتون-بر-روی-سواری-پژو
بستن   چاپ