پیام سپاهان
در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان
پاور پلی موفق نامی نو ورق را برگرداند/ کام بک شاگردان یاری در 10 دقیقه
شنبه 19 آبان 1397 - 16:57:59
پیام سپاهان - تیم نامی نو هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان کشور را با تعویض بازی باخته با بردی شیرین به پایان برد.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان کشور تیم نامی نو در سالن25 آبان ورزشگاه نقش جهان میزبان تیم شهرداری رشت بود که توانست با نتیجه 6 بر 2 به برتری دست یابد.
هر چند این دیدار در نخستین روز هفته برگزار شد، اما استقبال نسبتاً خوبی از این دیدار شده بود و نزدیک به 70 تماشاگر از نزدیک شاهد این بازی بودند. بازی که از همان ابتدای بازی با دفاع بسته بازیکنان شهرداری رشت و به بیرون زدن‌های شاگردان یاری همراه بود.
در دقیقه 4 شیربیگی گلزن اول نامی نو با استفاده از فضای ایجاد شده از روی توپ ارسالی شریف به اولین گل این دیدار دست یافت تا دو تیم نیمه اول را با نتیجه یک برصفر به سود نامی نو به رختکن بروند در نیمه دوم شاگردان جهانچی علاوه بر ادامه دفاع بسته‌ای که داشتند با استفاده از ضد حمله خود را به دروازه توسلی نزدیک کردند و توانستند از زاویه‌ای بسته اولین گل خود را وارد دروازه نامی نو کنند تا کار به تساوی بکشد، 3 دقیقه بعد در پی اشتباه دفاع نامی نو دومین گل شهرداری رشت نیز وارد دروازه توسلی شد تا یاری و بازیکنانش خطر باخت را حس کنند. بی دقتی‌ها و بدشانسی‌های بازیکنان نامی نو در نیمه دوم نیز ادامه پیدا کرد و توپ‌هایی بود که با بی دقتی از اطراف چهار چوب دروازه شهرداری به بیرون می‌رفت.
یاری برای رسیدن به پیروزی در این دیدار دست به تغییر تاکتیک زد و از 10 دقیقه مانده به پایان بازی با استفاده از تجربه بالای دروازه بان خود شروع به پاور پلی کردند و در 10 دقیقه سوم بازی توانستند بازی 2 بریک باخته با نتیجه 6 بر 2 عوض کنند. گل‌های شریف در دقیقه 34 و در ادامه مقیمی و شیربیگی در دقایق 35، 36،37 و 38 برای نامی نو به ثمر رسید.
با این پیروزی نامی نو همچنان در رده دوم بعد از تیم ملی حفاری صدرنشین قرار دارد.
کدخبرنگار:13042
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/74178/پاور-پلی-موفق-نامی-نو-ورق-را-برگرداند--کام-بک-شاگردان-یاری-در-10-دقیقه
بستن   چاپ