پیام سپاهان
سرمربی تیم فوتسال بانوان شهرداری رشت:
نامی نو مزد 5 دقیقه بازی خوب خود را گرفتند/ تیم ما جوان و کم تجربه است
شنبه 19 آبان 1397 - 16:58:01
پیام سپاهان - سرمربی تیم فوتسال بانوان شهرداری رشت با ابراز رضایت از بازی بازیکنانش گفت: تنها 6 دقیقه کم آوردیم و بازی برده را با چنین نتیجه‌ای عوض کنیم.
معصومه جهانچی پس از باخت 6 بر 2 تیمش مقابل نامی نو در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا- منطقه اصفهان، اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود. هر دو تیم موقعیت زیادی داشتند که با بی دقتی از دست دادند. اگر بازیکنانم می‌توانستند 6 دقیقه دیگر را خوب تحمل کنند شاید این نتیجه حاصل نمی‌شد.
وی افزود: تیم نامی نو از تجربه بازیکنانش برای برگشت به بازی استفاده کردو توانست به خوبی بازی را در دست بگیرد تا به نتیجه دلخواه برسد. در واقع پاور پلی بازیکنان خوب نامی نو به کمک آن‌ها آمد. ما آخر بازی را از دست دادیم بازی که 2 بریک جلو بودیم را من فکر می‌کنم تجربه بازیکنان حریف در مقابل جوانی بازیکن ما چربید در بازی که می‌توانستیم با حداقل تساوی از اصفهان برویم.
وی ادامه داد: آن‌ها مزد 5 دقیقه بازی خوب خود را گرفتند. البته بچه‌های ما هم خوب بودند و خوب بازی کردند اما اگر تنها 6 دقیقه تحمل می‌کردند نتیجه بهتری می‌گرفتیم.
سرمربی تیم شهرداری رشت خاطر نشان کرد: بازیکنان ما خیلی جوان و بیشتر بومی و کم تجربه در لیگ برتر هستند. البته با توجه به شرایطی هم که داشتیم تیم بسته شد، امیدوارم در بازی‌های بعدی چنین اشتباهاتی را تکرار نکنند و بتوانیم در مقابل تیم‌های دیگر امتیاز بگیریم. نباید فراموش کنیم که تیم نامی نو تیم مهره دار خوب وبا کیفیتی است و از مربی بادانشی چون یاری سود می‌برد.
جهانچی در خصوص کیفیت سالن 25 آبان نقش جهان گفت: سالن بسیار خوب و با کیفیتی اسیت و با این ظرفیت می‌تواند میزبان‌هایی خوبی در سطح بین المللی در رده باشگاهی و ملی فوتسال بانوان بگیرد. باید از این امکانات برای بهتر شدن تیم‌های باشگاهی و ملی بانوان به خوبی استفاده کرد.
کدخبرنگار:13042
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/74180/نامی-نو-مزد-5-دقیقه-بازی-خوب-خود-را-گرفتند--تیم-ما-جوان-و-کم-تجربه-است
بستن   چاپ