پیام سپاهان
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان تأکید کرد:
اراده فعالان ساخت‌وساز برای مصرف بهینه انرژی در ساختمان
يکشنبه 20 آبان 1397 - 12:29:38
پیام سپاهان - مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: نیمی از مصرف انرژی کشور در بخش ساختمان متمرکز است و امروزه بسیاری از فعالان ساخت‌وساز اراده جدی برای بهینه‌سازی مصرف انرژی در ساختمان دارند.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، علی یارمحمدیان پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در نشست خبری هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و تأسیسات سرمایشی و گرمایشی و همچنین اولین نمایشگاه بهره‌وری آب و انرژی در ساختمان، صنعت و حمل‌ونقل اصفهان، با اشاره به اینکه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان در سال جاری 27 نمایشگاه برگزار کرده است، اظهار کرد: شرکت نمایشگاه با برگزاری نمایشگاه‌های مختلف توانسته اعتماد مردم را جلب کند.
وی افزود: اعتماد مردم اصفهان در نمایشگاه کتاب نمایان شد و بنا بر اعلام اداره کل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان بیش از 100 هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند و میزان فروش کتاب در این دوره 65 میلیارد تومان بود.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان تأکید کرد: با وجودی که رسالت نمایشگاه برگزاری نمایشگاه‌های اقتصادی، تخصصی و درآمدزا است، اما برگزاری نمایشگاه کتاب نشان از رسالت فرهنگی و اجتماعی شرکت نمایشگاه‌های استان اصفهان است.
وی با اشاره به برگزاری نخستین نمایشگاه بهره‌وری آب و انرژی در ساختمان، صنعت و حمل‌ونقل که 27 تا 30 دی ماه جاری در اصفهان برگزار خواهد شد، اظهار کرد: برپایی این نمایشگاه اهمیت بهره‌وری و مصرف آب را در کشور می‌رساند.
یارمحمدیان با بیان اینکه نیمی از مصرف انرژی کشور در ساختمان متمرکز است، گفت: امروز بسیاری از فعالان ساخت‌وساز اراده جدی برای بهینه‌سازی مصرف انرژی در ساختمان دارند و این نمایشگاه به نوعی با صنعت ساختمان در ارتباط است و توانمندی مربوط به این بخش در حوزه‌های تجهیزات مربوط به مصرف انرژی، تجهیزات سازگار با محیط‌ زیست، ساختمان سبز، سیستم‌های کنترل هوشمند ساختمان در زمینه انرژی و بهره‌وری انرژی به نمایش گذاشته خواهد شد.
وی همچنین به برپایی هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و تأسیسات سرمایشی و گرمایشی اصفهان که از 29 آبان تا 2 آذر ماه برگزار می‌شود اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاه محصولات این حوزه در بخش‌های تجهیزات، دستگاه‌های سرمایشی و گرمایشی، دستگاه‌های تهویه مطبوع، کنترل دما، دستگاه‌های خودکار خانگی و ... به نمایش گذاشته می‌شود.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان تأکید کرد: نمایشگاه تجهیزات و تأسیسات گرمایشی و سرمایشی به‌عنوان یکی از نمایشگاه‌های تخصصی مورد استقبال مهندسان معمار، عمران، عمده‌فروشان این محصولات و ... است.
وی ابراز امیدواری کرد: این نمایشگاه از لحاظ بازدیدکنندگان و مراجعه‌کنندگان تخصصی و کیفی نقطه عطفی در زمینه صنعت ساختمان باشند.
کد خبرنگار: 13036
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/74224/اراده-فعالان-ساخت‌وساز-برای-مصرف-بهینه-انرژی-در-ساختمان
بستن   چاپ