پیام سپاهان
رئیس پلیس راهور استان اصفهان:
مراکز معاینه فنی اصفهان سه شیفته آماده پذیرش شهروندان هستند
يکشنبه 20 آبان 1397 - 16:37:00
پیام سپاهان - اصفهان - رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: مراکز معاینه فنی در اصفهان به شکل سه شیفته آماده پذیرش شهروندان هستند و از آذرماه برخورد جدی با خودروهای دودزای متعلق به تمامی نهادها انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر ، سرهنگ رضا رضایی، ظهر یک شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در ارتباط با سازماندهی تخلف اتوبوس‌هایی که روبروی ترمینال کاوه اصفهان توقف می کنند، ب اظهار داشت: این اتوبوس‌ها به طور معمول در راستای بارگیری‌های غیرمجاز و تجاری در این مکان توقف می‌کنند.
وی با بیان اینکه حوزه اصناف باید در ارتباط با این موضوع وارد عمل شود، افزود: باربری های اطراف خیابان پنج آذر، کاوه و جابر باید ارتقا پیدا کند و اتوبوس حق توقف جهت حمل و بارگیری روبروی ترمینال را نداشته باشد که این امر در دستور کار است.
رئیس پلیس راهور استان اصفهان در ارتباط با اعمال قانون در ارتباط با معاینه فنی خودروها در اصفهان ابراز داشت: دیروز جلسه‌ای با شهرداری اصفهان در این ارتباط داشتیم، مراکز معاینه فنی به شکل سه شیفته آماده پذیرش شهروندان در بحث کنترل خودروها دارند.
وی با اشاره به اجرای طرح تردد زوج و فرد در اصفهان گفت: به دنبال آن هستیم که طرح مرتبط، همزمان با تهران در اصفهان انجام شود و دوربین‌های مرکز شهر نیز برای اعمال این طرح آماده هستند.
برخورد جدی با رانندگان خودروهای دودزا از هر صنف و نهاد از ابتدای آذرماه
سرهنگ رضایی تاکید کرد: از اول آذرماه در زمینه معاینه فنی با تمام سطوح از نهادهای دولتی تا مردم عادی برخورد جدی انجام می‌شود و امیدواریم با این طرح روزهای سالم‌تری را در پاییز و زمستان امسال تجربه کنیم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/74259/مراکز-معاینه-فنی-اصفهان-سه-شیفته-آماده-پذیرش-شهروندان-هستند
بستن   چاپ