پیام سپاهان
انجمن حمایت از کودکان بهشت درتلاش است تا اشتغال زایی کند
دوشنبه 21 آبان 1397 - 00:01:01
پیام سپاهان - مدیر عامل انجمن حمایت از کودکان بهشت گفت: هدف از تاسیس انجمن، کاهش رفع معضلات کودکان توانخواه و اعتلای جایگاه آنها در جامعه است.
به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، بنفشه خاموشیان عصر امروز (یکشنبه) در نشست خبری که به مناسبت رفع اتهام از این انجمن برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهارکرد: انجمن کودکان بهشت از شفاف‌ترین انجمن‌های استان اصفهان است.
وی با اشاره به اینکه این انجمن به 450 توانخواه خدمات رسانی می‌کند، افزود: خدمات این انجمن رایگان بوده و از بهترین مربی‌ها برای آموزش دادن توان خواهان استفاده می‌شود. هم چنین در سال 1394 ،120 توانخواه جسمی و حرکتی این انجمن توانستند از آزمون‌های فنی و حرفه‌ای استان مدرک دریافت کنند.
مدیر عامل انجمن حمایت از کودکان بهشت با اشاره به اینکه علاوه بر تلاش برای فراگیری توانخواهان بر رشته‌های متفرقه و هنری در تلاش هستیم که اشتغال زایی کنیم، خاطر نشان کرد: متاسفانه اقدام اخیر یک سودجو منجر شد خیرینی که این انجمن را می‌شناختند نسبت به ما کمی بد بینانه رفتار کنند. 
خاموشیان گفت: هدف از تاسیس انجمن کاهش رفع معضلات کودکان توانخواه و اعتلای جایگاه آنها در جامعه است به گونه ای که در این مرکز بخش مشاوره و توانبخشی وجود دارد تا این کودکان نیازمند توانمند شوند.
به گزارش ایسنا،انجمن حمایت از کودکان بهشت از سال 1376 شروع به فعالیت کرد و بعد از گذشت 21 سال از عمر آن تا کنون با هیچ مشکلی روبرو نبوده است و این نخستین باری است که عده ای سودجو با جعل عنوان این انجمن اقدام به کلاهبرداری کرده و سابقه فعالیت این انجمن را در تعامل با خیرین دچار مشکل کرده است.
کدخبرنگار:13025
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/74296/انجمن-حمایت-از-کودکان-بهشت-درتلاش-است-تا-اشتغال-زایی-کند
بستن   چاپ