پیام سپاهان
استاندار باید اعتقاد به ولایت فقیه و اسلام داشته باشد
سه شنبه 22 آبان 1397 - 10:43:46 AM
ایسنا
پیام سپاهان- احمد سالک در خصوص شاخص‌هایی که استاندار اصفهان باید داشته باشد، اظهار کرد: در شاخصه هایی که یک استاندار باید داشته باشد شاخصه های قانون اساسی است، اعتقاد به ولایت فقیه، ایمان و اعتقاد راسخ، مدیریت جهادی، کار در راستای تخصص های خودش و مدیر بحران ها باشد.

وی افزود: استاندار اصفهان باید بتواند بحران ها را مدیریت کند و برای ارتقای استان آینده ای ترسیم کند. مشکلی که امروز گرفتار آن هستیم ضعف در مدیریت بحران است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آن چه برای استان مهم است مدیر و مدبر و با بصیرت بودن است، فردی که استاندار می‌شود باید در حل مسائل هوشمند باشد. صفت ملی بودن خوب است، اما همه  مساله ملی بودن نیست و دلیل نمی شود. افرادی وجود دارند که ملی هستند اما مدیریتشان ضعیف است و صرفا ملی بودن آنها به واسطه ارتباطشان بوده است. 

سالک با بیان اینکه خشکسالی‌های متمادی در کشاورزی این استان را دچار بحران‌هایی کرده است، تصریح کرد: خشکسالی ها باعث شده کشاورزی در بخش های زیادی تعطیل شود. از سوی دیگر 25 هزار نیرو توسط 9 هزار 200 واحد صنعتی تعدیل شده اند این مهم یعنی ایجاد بحران کارگری، پس استاندار اصفهان باید بتواند صنایع را راه اندازی کرده و برای زاینده رود آب حاصل کند و این موضوع تدبیر، تلاش و منابع می خواهد.

وی در خصوص اینکه فشارهایی که برای انتخاب استاندار وارد می‌شود تا چه اندازه می‌تواند فرد دارای صلاحیت را کنار بگذارد، خاطرنشان کرد: این فشارها تاثیر گذار است و تعداد زیادی از جناح های مختلف افرادی را برای استانداری معرفی کرده اند، ولی انتخاب استاندار باید به گونه ای باشد که بتواند مشکلات را حل کند و نباید به این فشارها توجه کرد و انتخاب استاندار باید بومی باشد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/74398/استاندار-باید-اعتقاد-به-ولایت-فقیه-و-اسلام-داشته-باشد
بستن   چاپ