پیام سپاهان
رییس هیئت مدیره انجمن آب و فاضلاب ایران مطرح کرد:
نقش کلیدی انجمن‌های علمی دانشگاه در رفع چالش‌های جامعه
سه شنبه 22 آبان 1397 - 14:52:34
پیام سپاهان - رییس هیئت مدیره انجمن آب و فاضلاب ایران گفت: انجمن‌های دانشگاه سرمایه علمی کشور هستند، زیرا با بسیج اساتید دانشگاه در خدمت حل مشکلات و چالش‌های جامعه قدم بر می داریم.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، مسعود تابش امروز (سه شنبه) در آیین افتتاحیه دومین کنگره علوم و مهندسی آب و فاضلاب در تالار شیخ بهایی دانشگاه صنعتی اصفهان، اظهار کرد: این انجمن در سال 1393 پس از دریافت مجوز از وزارت علوم، اهدف متنوعی همچون تحکیم علمی و همکاری و مشارکت موثر در تصمیمات کلان و انتشار کتب و نشریات را دنبال می‌کند. 
وی ادامه داد: مسئولان باید از این پتانسیل در برنامه ریزی‌ها استفاده کنند. این انجمن 261 عضو پیوسته دارد و معتقدیم که انجمن، دانشگاه و صنعت سه راس مثلی هستند که می‌تواند به خوبی در حل مشکلات کمک‌های بسیاری به کشور کنند.
رییس هیئت مدیره انجمن آب و فاضلاب ایران با بیان اینکه در اختتامیه این کنگره جوایز نفیسی به پایان نامه‌های برتر داده خواهد شد، خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقه برای پایان نامه‌های برتر نشان می‌دهد که محققان بیشتر به کدام حوزه علاقه دارند و از کدام حوزه غفلت کرده‌اند و در نهایت می‌توان جهت گیری دانشگاه‌ها را به آن سمت سوق دهیم.
وی با اشاره به کمیته‌های تخصصی این انجمن، تصریح کرد: کمیته تخصصی هدررفت آب با جمع آوری متخصصین به صورت متمرکز در حوزه‌های خاص خود 
شکل گرفته است، همچنین چند هفته دیگر دو کمیته بازیافت آب و کیفیت آب راه اندازی خواهد شد. 
به گزارش ایسنا، دومین کنگره علوم و مهندسی آب و فاضلاب ایران و دومین همایش ملی عرضه و تقاضای آب شرب و بهداشتی با حضور متخصصان و مدیران صنعت آب و فاضلاب کشور از امروز در دانشگاه صنعتی اصفهان اغاز شده که تا 24 آبان ادامه دارد.
کد خبرنگار: 13041
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/74430/نقش-کلیدی-انجمن‌های-علمی-دانشگاه-در-رفع-چالش‌های-جامعه
بستن   چاپ