پیام سپاهان
7 کارآفرین برتر استان اصفهان انتخاب شدند
سه شنبه 22 آبان 1397 - 18:20:03
پیام سپاهان - اصفهان- مدیر اشتغال و کار آفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: هفت کارآفرین برای شرکت در دوازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان انتخاب شدند.
سیدکمال الدین میرهادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کارآفرینان از بین 644 نفر که برای حضور در این جشنواره در سامانه کارآفرینان ثبت‌نام کرده بودند، انتخاب شدند.
وی افزود: پس از بررسی مدارک و پروژه های افراد شرکت کننده در این جشنواره، هفت نفر به عنوان کارآفرینان برتر استان در بخش های صنعت، خدمات و کشاورزی، انتخاب شدند و یک نفر نیز به مرحله کشوری راه پیدا کرد.
مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با اشاره به تعداد کارآفرینان انتخاب شده گفت: سه نفر در بخش کشاورزی، سه نفر در بخش صنعت و یک نفر نیز در بخش خدمات، تعیین شدند که از بین آنها یک کارآفرین ملی انتخاب شد.
وی با اشاره به این که این جشنواره فرصت مناسبی برای معرفی کارآفرینان است تا با الگوسازی از آنها زمینه اشتغال ایجاد شود، اضافه کرد: کارآفرینان برتر، نمونه و شایسته تقدیر در بخش های کشاورزی، صنعت و خدمات مورد تجلیل قرار خواهند گرفت و دستاورهای آنان در عرصه کارآفرینی در استان معرفی می شود.
انتخاب کارآفرینان برتر در دو سطح کشوری و استانی صورت می گیرد و در 11 جشنواره گذشته، بیش از سه هزار کارآفرین استانی و 120 کارآفرین کشوری از استان اصفهان انتخاب شده اند.
جشنواره کارآفرینان برتر هر سال به منظور توسعه فرهنگ کارآفرینی، معرفی و شناسایی کارآفرینان برتر، ایجاد انگیزه در جوانان برای حرکت در مسیر اشتغال پایدار و بهره گیری از تجارب فعالان این بخش برگزار می شود.
پارسال حدود یکصد نفر در یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان اصفهان ثبت نام کردند که از این تعداد هشت نفر به عنوان برترین کارآفرین انتخاب شدند.
دوازدهمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر اصفهان 29 آبان سالجاری در اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان برگزار می شود.
اصفهان با یک میلیون جمعیت کارگری 10 درصد کارگران کشور را به خود اختصاص داده است که با احتساب خانواده هایشان بیش از 65 درصد از جمعیت اصفهان را شامل می شوند.
7150 /6027

http://www.sepahannews.ir/fa/News/74446/7-کارآفرین-برتر-استان-اصفهان-انتخاب-شدند
بستن   چاپ