پیام سپاهان
موازی کاری در سازمانهای مردم نهاد آنها را از اهدافشان دور می کند
سه شنبه 22 آبان 1397 - 22:12:24
پیام سپاهان - مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان گفت: مشکل سازمانهای مردم نهاد وابسته شدن به دولت است. هم چنین برخی از سازمان‌ها متاسفانه موازی کاری می کنند این موازی کاری ها آنها را از رسیدن به اهداف دور و همه تلاش‌ها را خنثی می کند.
به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اصفهان، عصر امروز (سه شنبه) سهیلا اثنی عشران در دومین جلسه از سلسه نشست های تخصصی آموزشی شکل های اجتماعی زنان و خانواده با اشاره به اهمیت سازمانهای مردم نهاد و NGOها اظهار کرد: باید در حوزه توانمند سازی NGOها قدم برداریم .
وی با بیان اینکه در هر صورت ارتباط NGO ها و سازمان های مردم نهاد از طریق ارتباط و مشارکت مردم و دولت صورت می پذیرد، افزود: خوشبختانه تمام کسانی که عضو سازمان‌های مردم نهاد هستند به کار خود علاقه و دغدغه های اجتماعی دارند و بر اساس همین مسئولیت های اجتماعی جهت حل مشکلات قدم برمی دارند.
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان خاطر نشان کرد: مسلما تمام کسانی که به عنوان سازمانهای مردم نهاد کار می کنند دغدغه مالی ندارند اما با این وجود نیازمند پشتوانه هستند، اضافه کرد: سازمان‌های مردم نهاد با توجه به قدمتی که دارند هنوز نتوانسته اند جایگاه خود را پیدا کنند.
اثنی عشران افزود: خوشبختانه استان اصفهان در این زمینه پیشرو است. یکی از نیازهای اساسی که باید در این سازمان‌ها درنظر گرفته شود این است که بر اساس سیاست گذاری و برنامه ریزی اقدام کنند.
وی گفت: بنابراین وقتی این سازمان‌ها نتواند در حوزه سیاست گذاری و برنامه ریزی موفق عمل کنند نمی توانند جایگاه خود را ارتقا دهند .
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان خاطر نشان کرد: مشکل این سازمان‌ها وابسته شدن به دولت است. هم چنین برخی از سازمان‌ها متاسفانه موازی کاری می کنند این موازی کاری ها آنها را از رسیدن به اهداف دور و همه تلاش‌ها را خنثی می کند.
کدخبرنگار:13025
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/74475/موازی-کاری-در-سازمانهای-مردم-نهاد-آنها-را-از-اهدافشان-دور-می-کند
بستن   چاپ