پیام سپاهان
مدیر ناحیه 5 آموزش و پرورش اصفهان:
فضایی برای تحصیل دانش آموزان استثنایی وجود ندارد
سه شنبه 22 آبان 1397 - 22:12:31
پیام سپاهان - اصفهان- مدیر ناحیه 5 آموزش و پرورش اصفهان گفت: فضایی برای تحصیل دانش آموزان استثنایی وجود ندارد و سال گذشته مجبور شدیم این دانش آموزان را در اماکن دیگر جای دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر ، محمد قندهاری بعد ازظهر سه شنبه در بهره‌برداری شش باب از مدارس موقوفه صارمیه در استان اصفهان اظهار داشت: دانش آموزان استثنایی مکانی برای آموزش ندارند به طوری که سال گذشته یک طبقه از دارالقرآن و یک طبقه در منطقه رهنان را برای تحصیل این دست از دانش آموزان اجاره دادیم.
وی بیان داشت: با توجه به اینکه ناحیه 5 اصفهان بیشترین تعداد دانش آموزان یعنی 85 هزار نفر را دارد امروز 6 باب از مدارس موقوفه صارمیه در این ناحیه به بهره برداری رسید.
مدیر ناحیه 5 آموزش و پرورش اصفهان با اشاره به اینکه بیش از 30 درصد از فضاهای آموزشی در این ناحیه تخریبی است، ادامه داد: سال تحصیلی گذشته سه واحد آموزشی به خاطر مشکلات فنی تخریب شد.
مدیرکل سابق نوسازی مدارس استان اصفهان نیز در این مراسم از توافق بین آموزش و پرورش و دیگر نهادها در جهت ساخت مدارس موقوفه خبر داد و افزود: نوع توافقی که بین آموزش‌ و پرورش و دیگر نهادها در راستای ساخت مدارس موقوفه انجام‌گرفته، توافق مشارکت و همکاری است.
سجاد بیان داشت: در سال‌های گذشته کلنگ ساخت 8 مدرسه زده شد که نیمه کار رها شده بودند به‌ طوری‌ که برخی پروژه‌ها، سه و برخی دیگر 6 و یا حتی 11 سال متوقف‌ شده و تبدیل به پاتوقی برای معتادان و یا مکانی برای فروش گوسفند زنده شده بود.
وی با بیان اینکه کلنگ زدن کار آسان و تکمیل پروژه نیازمند مرد عمل است، ابراز کرد: طی یک سال اخیر استاندار اصفهان به‌ جای کلنگ زنی‌های جدید به تکمیل پروژه‌های نیمه کار پرداخت و با تأمین منابع موردنیاز آن‌ها را به مرحله بهره‌برداری رساند به‌ طوری‌که امروز شاهد افتتاح 6 باب از این مدارس هستیم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/74480/فضایی-برای-تحصیل-دانش-آموزان-استثنایی-وجود-ندارد
بستن   چاپ