پیام سپاهان
مسئول ستاد اقامه نماز استان اصفهان:
یک هزار نشست خانواده در سطح مدارس استان برگزار می شود
چهارشنبه 23 آبان 1397 - 18:21:25
پیام سپاهان - اردستان- مسئول ستاد اقامه نماز گفت: با توجه به برگزاری اجلاس استانی نماز برگزاری یک هزار نشست خانواده در سطح مدارس برای والدین و دانش آموزان پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر ، ابراهیم رنجبر پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد اقامه نماز اردستان اظهار داشت: یکی از اهداف ستاد اقامه نماز استان برنامه ریزی بر روی افراد موثر جامعه در راستای آموزش های گروه هدف است .
وی افزود: با توجه به برگزاری اجلاس استانی نماز، برگزاری یک هزار نشست خانواده در سطح مدارس برای والدین و دانش آموزان پیش بینی شده است .
مسئول ستاد اقامه نماز اصفهان گفت: تعداد ‌24ستاد اقامه نماز در سطح استان وجود دارد که باید همه نماز را در برنامه های روزانه مردم اولویت قرار دهند .
رنحبر با بیان اینکه اگر نماز درست شود تمام دغدغه هایمان در حوزه آسیب های اجتماعی برطرف می شود افزود: انگیزه مضاعفی را در بین جوانان باید نشر دهیم .
وی تاکید کرد: وظایف ستاد اقامه نماز استان پیگیری امور مساجد بین راهی است که در راستای بهتر برگزار شدن نماز موضوع پیگیری می شود .
مسئول ستاد اقامه نماز اصفهان ادامه داد: والدین مسئول پیگیری انجام امور دینی مانند نماز توسط فرزندان هستند و طبق چارت تشکیلاتی وظیفه ستاد نماز نظارت بر امور نماز است .
رنجبر از نبود کمیته خیران در راستای گسترش نماز در شهرستان انتقاد کرد و افزود: در شهرستان هایی که این کمیته تشکیل شده است ثمرات خوبی را برای شهرها مشاهده کردیم.
وی از توزیع 14هزار کتاب در راستای مسابقه نماز خبر داد وگفت: پیش بینی می شود که بیش از 35هزار نفر دراین مسابقه شرکت کنند .

http://www.sepahannews.ir/fa/News/74551/یک-هزار-نشست-خانواده-در-سطح-مدارس-استان-برگزار-می-شود
بستن   چاپ