پیام سپاهان
برنامه ریزی علمی مبنای همه اقدامات شهری باشد
پنجشنبه 24 آبان 1397 - 14:24:49
پیام سپاهان - اصفهان- شهردار اصفهان گفت: مبنای همه اقدامات باید برنامه ریزی علمی باشد همچنین برای پیشرفت در کارها باید از دانشگاه ها، علما و دانشمندان بهره گرفت.
به گزارش ایرنا، قدرت الله نوروزی روز پنجشنبه در آیین رونمایی از دستاوردهای معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی افزود: در زمان حال سرعت پیشرفت علم و تکنولوژی بالا رفته است که غفلت در این زمینه به عقب ماندن از کاروان علم منجر می شود که این مهم فرصت جبران را سلب می کند.
وی آگاهی و داشتن اطلاعات و آمار در برنامه ریزی و طراحی فعالیت ها را ضروری دانست و اظهارداشت: مدیرانی موفق هستند که اقدامات و فعالیت های خود را براساس آمار و اطلاعات پیش ببرند.
نوروزی ادامه داد: در گذشته سنت گرایان اداری حاضر به شکستن دیوارهای سنتی نبودند این در حالی است که اکنون جزیره ای عمل کردن، خودمحوری و مستبد بودن در کارها جواب نمی دهد.
وی اظهار امیدواری کرد با رونمایی از دستاوردهای متعدد برای رسیدن به شهر هوشمند، شهر زیست پذیر و رعایت حقوق شهروندی گام برداریم.
رونمایی از دستاوردهای معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان امروز با حضور شهردار اصفهان، معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری، اعضای شورای اسلامی شهر صورت گرفت این دستاوردها و محصولات بر مدیریت اطلاعات و ارزیابی عملکرد موثر هستند.
ستاوردهای رونمایی شده در زمینه سرمایه انسانی، فکری دانشی، سرمایه ریالی، سرمایه داده ای- اطلاعاتی و فرآیند سازمانی است.
در زمینه سرمایه انسانی مکانیزاسیون اداری، سلامت کارکنان، در زمینه سرمایه فکری دانشی، آموزش، مطالعات و پژوهش و مدیریت دانش، در زمینه سرمایه ریالی، برنامه و بودجه، مدیریت پروژه و کنترل عملیات و ارزیابی عملکرد، در زمینه سرمایه داده ای - اطلاتی، مدیریت داده و اطلاعات، توسعه بسترهای اطلاعاتی مکانی، تامین نرم افزارها و زیر ساخت هاست.
در زمینه سرمایه فرآیندی - سازمانی، مدیریت فرآیندها، اصلاح ساختار و افزایش کارایی و اثربخشی فعالیت ها و بهبود تعالی شهرداری از دیگر دستاوردهای این معاونت بود، همچنین نمایشگاه ارایه آثار و دستاوردها از برنامه های جانبی این مراسم بود.
به گزارش ایرنا، وظیفه اصلی معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی، سیاست گذاری، برنامه ریزی و نظارت بر سرمایه های شهرداری از جمله سرمایه فکری دانشی، انسانی، ریالی، داده اطلاعاتی، فرآیند سازمانی است.
بیش از 200 نفر از فعالان شهرداری اصفهان در حوزه معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی مشغول فعالیت هستند که با احتساب سازمان فاوا(فناوری اطلاعات و ارتباطات) که زیر مجموعه این معاونت است، تعداد نیروی این معاونت به بیش از 300 نفر می رسد.
9913/6026/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/74584/برنامه-ریزی-علمی-مبنای-همه-اقدامات-شهری-باشد
بستن   چاپ